Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2014

Sebelum Pergi Demo Boikot McD...

Peringatan:

Kepada yang nak pergi berdemo anti Israel dan boikot McDonalds tue... Tolonglah jangan pegi sambil memakai seluar jean berjenama Levi's aaaa....

Sebab Levi Strauss tue memang Yahudi totok.... Dan Levi's aderlah sebuah syarikat milik sepenuhnya Yahudi...

Tolong jangan buat malu aaaa....

Hahahahahahaha... lawak siot....

# P/S : jangan lupa bakor semua seluar dan jaket jeans Levi's yang lu orang ader dalam simpanan tue.... Dan kalo boleh bakor la kat depan kedai jual jeans Levi's tue... Hahahaha... Ader brani ka???

10 comments:

  1. boikot la betoi betoi bia' bebaloi
    inila masanya nak berjihad dalam urusan boikot barangan yahudi
    bukan ajak pi perang tak kan tak bole kut
    ingat umat Islam itu bersaudara
    satu lagi jangan duk hisap rokok

    ReplyDelete
  2. Pakai aje.
    buat tak peduli.
    anggap tu semua siam punya. Tak ori.

    ReplyDelete
  3. Li,

    apsal nak 'anggap' plak? memang betul ape... memang kita paki Levvvi dari siam
    gile ape nak beli yg ori.. beratus ringgit tu... kite beli yg 30-40 hinggit jea..

    ReplyDelete
  4. kalau dah jadi milik kita, apa gunanya bakor? itu bukan bakor harta israel, itu bakar harta sendiri..cuma lepas ni tak perlulah beli jenama tu..Siam pun kualiti apa...beli siam nanti biar sykt israel tu rugi dari aspek penjenamaan...

    aymy8888

    ReplyDelete
  5. aku pakai and beli cetak rompak nyer...hahahaha... pedulikkan..

    ReplyDelete
  6. tak mati pun kalau tak makan McD, tak pakai seluar Levi's pun tak mati juga!

    ReplyDelete
  7. ni ustaz nak habaq ni... tak jadi hukum nak guna pakai apa-apa barang-barang org yahudi/katir. Boikot apa yang boleh sebelum kita sampai/beli/terima. Zaman Nabi pun ramai yang boikot sewaktu penyampaian dakwah dan mcm-mcm cerita semasa hidup di madinah.

    ReplyDelete
  8. Yup. Tak mmpu buat semua. Jgn tinggal semua plak. Satu usaha yg baik . Perluaskn kesedaran klgn umt islam.

    ReplyDelete
  9. Levis bundle ok to key bundle yg kaya. Kena Levis big E takkan nk bako haha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja