Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 August 2014

Bila Mahu Boikot ASTRO?

Bhai/DeeDee semua...

ASTRO mengaku dengan bangganya bahawa diorang memang kasik kontrak bisnes ngan syarikat Israel... Tapi nampaknyer takder sekor pon yang nak molakan buat boikot ASTRO...

Stakat sembang deras nak boikot McDonalds mulai Jumaat... Tapi dalam masa yang sama yang nak boikot McDonalds nih la yang dok layan ASTRO... Siap ader yang langgan sampai dua decoder ASTRO lagi... Hahahampeh...

Kiter molakan boikot syarikat tempatan yang sahih deal ngan Israel... Lepas tue baru tumpukan kepada syarikat antarabangsa....

Kalo ngan syarikat tempatan kiter tabrani boikot... Lupakan sajer la nak boikot syarikat antarabangsa...

Hahaha.... Kalo ASTRO lu orang sumer tabrani nak boikot.... Tolong aaa jangan sembang kencang nak boikot McDonalds.... Hahahaha ... Lawak siot...

Gua bukan sokong sangat McDonalds nih.. Tapi pada gua daripada lu orang boikot syarikat asing... Lebih baik lu orang mulakan pemboikotan syarikat tempatan dulu.... 

Hahaha... Gua cabar lu orang yang asik sembang deras pasai prihatin kat GAZA dan Palestin supaya boikot dan kensel kan semua langganan ASTRO lu orang skrang nih..... Kalu lu orang tabrani... Memang la lu orang HIPOKRIT dan CHILAKA tahap "dewa jalan duta" .... Hahahaha

9 comments:

  1. terbaik ,tegas & padat ;) selamatkan gaza !

    ReplyDelete
  2. tak tengok tv tu tak la bole jadi gila tapi kalau yang islam tak mau tengok quran bole jadi gila
    dah lama leka dengan tv ini la jadinya

    ReplyDelete
  3. Bab astro ni..macam dah agak..dia orang memang tak boleh harap.. sembang je lebih..

    ReplyDelete
  4. Bab astro ni..macam dah agak..dia orang memang tak boleh harap.. sembang je lebih..

    ReplyDelete
  5. dah bertahun tak pakai astro der... boley join team boikot ni..

    ReplyDelete
  6. Bukan tak brani. kalu baikot Mcdi bleh lai makan ayam goreng sendiri, burger ramli, roti canai telo mate. tapi kalu baikot astro nak tengok tv camne. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau sonang yo cakap cipan.. apo kato teknologi yang kau tongah melalak ni ado kono menghono ngan yahudi.. kau nak melalak kek mano....hahahahahah golak kek cipan

      Delete
    2. Bhai Anonymous 8:28 PM...

      Ini mesti lu tarak baca betul;-betul artikel blog gua sebelum komen..... Hahahaha..... Baca betui-betui la bhai... Hahahaha

      Gua kan ader cakap.... sebelum nak boikot McDonalds ka.... Google ka.... semua syarikat Antarabangsa ka....... try la boikot dulu syarikat tempatan macam ASTRO nih..... kan ASTRO terlibat kasik bisnes kat syarikat Israel..... hahaha.... ader paham ka??

      Ker lu nih tak reti nak baca artikel gua nih..... Hahaha

      Delete
    3. releks aa bro...

      bila hang ajak boikot astro ni aku teringat macam mana orang satu negeri ni dahulu kala memboikot syarikat keretapi di sana pada masa itu...

      dia pi beli tiket tapi bila keretapi nak bergerak dia naik...

      dia kata kat kawan dia "padan muka kompeni inggeris kena boikot teman!"

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja