Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

31 August 2014

Tindakan Memalukan

Bhai/DeeDee semua...

Dalam MKN, ATM, PDRM, Kastam, APMM, JPJ dan banyak lagi agensi penguatkuasa... Ader jer anggota yang terlibat dengan salahlaku disiplin dan jenayah... Takder terkecuali... Even ader pegawai Jabatan Agama pon ader mintak habuan seks daripada pesalah syariah.... Hahaha.... itu yang tertangkap la... yang tak tertangkap rasanyer lagi berganda ramainyer... Hahaha

Tapi itu semua bukanlah alasan untuk tangkap semua orang dan siasat semua orang... Yang bersalah tue la yang patut kena tangkap... dan soalsiasat... yang lain takder kena mengena patut tak kena la....

Ini tidak... Marahkan seekor nyamuk... abis satu taman perumahan kena bakar... Hahaha... Giler siot... 

Sebelum PDRM nak amik tindakan terhadap PPS yang ditubuhkan oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang... Aderlah lebih baik kalau PDRM dok kejar dan tangkap semua anggota Agensi Ranger Khas Malaysia yang tah saper-saper tubuhkan tue.... Hahahaha...

Kenapa yang ini masih lagi PDRM senyap.... gua dapat maklumat diorang nih punya la berlegar sampai kat Bukit Aman lagi melepak.... Hahahaha... biar betul aaa..... siap dengar citer ader pegawai kanan PDRM yang bagi latihan, tunjuk-ajar dan sokongan lagie.... Aper daa....

Yang Agensi Ranger Khas Malaysia nih bukan Kerajaan Negeri yang tubuhkan aaa....  tapi ntah saper-saper... siap ader CREST dan pangkat serta pingat VVIP lagie.... Hahahaha

Pendaftar Pertubuhan (ROS) pon satue la... kalu PPS nih tak berdaftar.. aper salahnyer tolong daftarkan.... Takkan ROS tak reti nak deal dan berurusan dengan Kerajaan Negeri.... Takkan la susah... Ker sengaja nak cari pasai.. sengaja nak kasi panas isu....

Nih gua nak tanya KPN (bekas Instructor gua dulu) dan Zahid Hamidi.... errr... Kongsi Gelap yang bercambah tue biler aaa lu orang nak gempur.... Itu hari macam kepoh jer... siap buat roadblock pakai vest dan submachinegun..... Hahaha....siap pakai ballistic helmet lagie... Hahaha,.... siap pakai Balaclava lagie.... Hahahaha......  Tapi takder satu pon Kongsi Gelap yang dah tumpas .... masih lagi berkeliaran..... bermaharaja lela..... Hahahaha

Yang ini biler mau gempur.... sampai pi carik kat rumah..... Hahahaha

Lawak aaa lu orang nih...... Hehehe.... ader chan la gua nak kenakan kengkawan kat Jabatan E Bukit Aman nih.... Hahaha

8 comments:

  1. sama-sama diatas boleh dok sembang soksek-soksek antara yang halal & yang haram daa ! ABU !

    ReplyDelete
  2. PPS ni agaknya buat kongsi gelap dan along tak boleh cari makan kot?

    ReplyDelete
  3. keadilan bukan sebutan saja tapi dilihat dari cara tindakan
    boleh dinilai bagi yang mengerti apa itu keadilan
    apa dah jadi dengan kes tim ketua pengarah kastam kes tembak pegawai bank .diam saja

    ReplyDelete
  4. Assalam Tuan C++, apa tujuan PPS ini ditubuhkan? Siapakah orang bertanggungjawab menubuhkannya dan siapa pula yang menjadi ahli? Ada info tak ratio keahlian berdasarkan bangsa.

    ReplyDelete
  5. Biasalah di Malaysia ni.....kalau PPS tu di tubuhkan oleh Parti Komponen BN tentu perkara ni tak timbul.....

    ReplyDelete
  6. mama si mamat nie... dah ke dalam ke?... atau goyang sebab FZT dah sebut nama dia... 'cakap berbelit belit macam cipan'... tu perumpamaan ke atau memang depa nak bagi tahu yang si Cipan cakap belit-belit....

    Cobol

    ReplyDelete
  7. Bagi la M16 kepada PPS tu...

    ReplyDelete
  8. Senang sikit PPS nak ambil tindakan terutamanya keatas orang Melayu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja