Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 May 2015

Betapa Busuk Hatinya Puak Walaun

Bhai/DeeDee semua..

Sori.... Biler puak walaun nih mensabitkan agama dalam kerja khianat mereka.... Gua jadi konfiden... yang diorang nih semua bukan sebenar-benar ahli PAS yang pernah mendapat tarbiah.... Gua percaya diorang semua nih aderlah agen propaganda UMNO yang dah menyerap masuk dalam PAS...

Islam tidak pernah mengajar penganutnya untuk berkhianat.... walau aper pon asbabnyer.... Jadi... kalau ader yang berpakaian jubah dan sarban besar dok bawak status suruh orang berkhianat nih... Sohih la dier nih dari golongan bukan Islam.... walaupun dier mengaku yang dier orang Islam....

Huh... aper nak jadi la puak walaun nih....


5 comments:

  1. baca blog - pemuda pkr tangkap pemuda pas tampal poster leaflets jgn undi pkr di permatang pasir. betui ke?

    pas is no more after this. bukan for all, bukan for hadi, bukan for ug.

    hadi kata dia tak tau (as usual) psL demo pemuda pas bagan.

    dlm keadaan sakit dan kena pergi checkup hospital, dia boleh pergi singapura utk beri pencerahan bab hudud tapi tak ada masa beri penerangan kpd rakan pr.

    INILAH SEBESAR2 MUNAFIQ SELEPAS ABDULLAH IBN UBAY.

    ReplyDelete
  2. Pegi mampus dengan Pas.osan dan jemu aku dengan kerenah ulamrmak Pas.lidah macam lidah setan.

    ReplyDelete
  3. Fishy....Puak tu nak kita walak kat kepimpinan ulamak, Presiden, bagai....TAPI sendiri lawan keputusan kepimpinan Pusat ? Tentu ada restu perkenan "the oracle" dalam PAS.

    Karut. Dah tu tempat PKR, kita sokong aje ler Kak Wan. Kut yer, taknak sokong pun duk diam diam sudah le. Takyah buat kerja bangang kempen runtuhkan kekuatan PR & menangkan musuh selama hari ni - umNO - !!

    ReplyDelete
  4. Dan diletakkanlah kitab, lalu kamu akan melihat orang-orang yang bersalah ketakutan terhadap apa yang (tertulis) di dalamnya, dan mereka berkata: Aduhai celaka kami, kitab apakah ini yang tidak meninggalkan yang kecil dan tidak (pula) yang besar, melainkan ia mencatat semuanya; dan mereka dapati apa yang telah mereka kerjakan ada (tertulis). Dan Tuhanmu tidak menganiaya seorang jua pun".

    ejen mula jalankan perintah dengan sedikit habuan
    setiap orang jangan lupa kerja buat kita direkod setiap masa

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja