Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 May 2015

Tololians

Bhai/DeeDee semua...

Adakah lu tergolong sebagai "tololians" ....  Sebab jika lu tidak bersetuju dengan Hadi Awang... Lu ader dua pilihan jer... Iaitu sama ader lu akan dikenalpasti sebagai sekular.... Atau lu akan dikenalpasti sebagai tololians ....

Hahaha...

So.... 

Kalu lu aderlah sekular... Maka Hadi Awang aderlah Presiden kepada orang sekular...
Kalu lu aderlah tololians ... Maka Hadi Awang aderlah Presiden kepada orang tolol....

Kalu lu bukan dua-dua tue.... Hahaha.. Maka Hadi Awanglah yang sekular lagi tolol.....

Hahaha....

Lawak siot....

5 comments:

  1. cucu mamak kuttyMay 21, 2015 at 7:57 PM

    eh eh eh bebal......tu le aku selalu kena kutuk dgn sorang tua kat aku,org tua tu pun dah arwah dah....tolol ngan bebal tu sama ke....kih kih kih

    ReplyDelete
  2. Jadilah engkau pemaaf dan suruhlah orang mengerjakan yang makruf, serta berpalinglah daripada orang-orang yang bodoh.

    jangan jadi bodola

    ReplyDelete
  3. Kah3... tololian. Ingatkan tadi toyolian... kah3

    Ada orang bela toyol kat bangunan perangsang. Pasal tu jadi tolol... kah3

    ReplyDelete
  4. Apb..

    Apb ularrrMak-FITNAH as-SUK coba brhujah/becakap soal "DASAR" & tolol?

    Apa itu DASAR kpd Islam?

    DASAR
    DASAR DASAR

    DASAR kpd Islam itu adalah CAHAYA yg maha7TERANG utk mnyuloh kegelapan umat mnjd TERANG bnar7brCAHAYA dgn terang-BENDERANG!


    Tetapi..

    DASAR
    DASAR DASAR

    DASAR kpd onar-FITNAH pula adalah TIPU belit-putar-KESUMAT-khianat RASUAH yg masuk kdlm lobang KEGELAPAN yg sgt2 "GELAP"!


    Saksikanlah..

    CAHAYA=TERANG...mudah lg meLAPANGkan

    GELAP=BUTA...bodoh TOLOL mnyesatkan


    Saksikan lg..

    Sbnr2 ulamak yg hidup bnar2 ddlm CAHAYA ygTERANG tidak tidak & TIDAK ssekali takut utk berDEBAT demi mnegakkan sbnr7CAHAYA KBNARAN serta keadilan TUHAN..

    Sbaliknya..
    ularrrMak2-FITNAH as-SUK yg tlh BUNCIT mnelan bangkai-RASUAH sgt2 TAKUT utk berDEBAT,,krn mrk sgt TAKUT kpd sbnr7CAHAYA yg TERANG yg akan mnyuloh bangkai-KEGELAPAN-onar-TIPU-khianat-umpan-RASUAH yg mrk cuba smbunyikan!

    Ingat..
    DASAR kpd FITNAH adalah RASUAH

    Ingat lg..
    DASAR kpd RASUAH pula adalah onar-khianat-dan-FITNAH!

    DAN..
    DASAR kpd FITNAH dan RASUAH itu pula adalah laknat-keTOLOLan-bejat yg sgt7GELAP ddlm jahannam yg paling7DALAM!!

    The TRUTH is really very very very SIMPLE..

    noktah!

    ReplyDelete
  5. dah kata dah dasar Komunisme dah menyerap ke dalam masyarakat...hanya orang jahat takut pada Hudud...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja