Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 May 2015

Makin Teruk Jadinya

Bhai/DeeDee semua...

Sekarang nih... Lu orang boleh tengok yang pemwala' batang tubuh manusia memang dah start masuk gear lima... Serangan yang dibuat langsung tak mengira halal dan haram... Walaupun di kulit nampak lebih islamik dari orang lain... Tapi tingkah laku dan kata-kata lagi hina dari orang kafir dan kuffar....

Sungguh terasa pelik.... Bila diajar diskusi, perbincangan, debat mahupun wacana... Ramai yang larik dan amik sikap kononnya berdiam diri... Tapi dalam media sosial.. Gempak kecoh bukan main...  Siap ader yang kata berdebat berhujah bukan budaya yang menepati syariah....

Huh... Memang bangang nak mampus diorang nih... Even Rasulullah s.a.w pon berhujah dan berdebat secara berdepan dengan puak kafir dan kuffar... Dr Zakir Naik.... Syeikh Ahmed Deedat pon berhujah berdebat secara berdepan... Ini puak yang perasan diri tue ulamak lari mencicit tercirit hijau biler diajar berdebat berhujah secara empat mata berdepan....

Hahaha.... Lagi pondan dari Ibrahim Ali nampaknyer.... Hahaha

Siot la wei.... Agaknyer semua ikut cara Hadi Awang yang jenis tak berani berdebat berhujah empat mata depan-depan.... Hahaha... Al Marangi.... Lawak siot la pengikut lu ngan lu skali... Samer perangai.... Pengecut pondan... Ngan Aduka Taruna itu hari pon lari tak berani nak berhujah... Lagi mau sembang deras.. Kat Parlimen pon kecut nak jumpa... Sampai sanggup ponteng...

Hahaha... Gua nak tengok sampai biler lu nak ponteng pi Parlimen... Hahaha...

Ngan Aduka Taruna pon kecot tabrani nak berdebat berhujah..... Lagi mau sembang deras la... Hahahahadi Awang ..... Sebab itu Nik Abduh, Mokhtar Senik dan Razman Zakaria mencicit gak lari biler diajak berdebat berhujah secara berdepan... Kalo dah Presiden takder keberanian... Aper nak harap anak buah... Hahaha

7 comments:

  1. Org yg berani berHUJAH/berDEBAT adalah org yg berada ddlm CAHAYA ygTERANG

    Ddlm CAHAYA yg bnar2TERANG semuanya jls kelihatan tiada yg diTAKUTkan

    CAHAYA itu dpt mnyuloh hantuRAYA-polong-TOYOL yg mmakai kopiah jubah & SORBAN yg mrembat balak-ESOS-projek-KOMISYEN-tanah dll dgn setan2 yg dikenali ddlm GELAP!

    Hidup ddlm CAHAYA dpt melihat pokok-TUNJANG yg mnjd "PUNCA" perSUNDALAN & sgl prmasaalahan2..sprt khianat-FITNAH yg brpaksi kpd RASUAH!?


    Sebaliknya...

    ularrrrMak-FITNAH as-SUK wal-RASUAH sgt2 takut kpd CAHAYA ygTERANG krn mrk sudah bersarang ddlm GELAP sbb itu mrk berPUTAR2 U-Turn & berBELIT2 seolah2 tidak dpt kluar drp lobang bangkai KEGELAPAN itu!?

    Ddlm GELAP mrk hanya mampu berhujah dgn "ILUSI" dgn FITNAH dgn isu2RANTING picisan yg bnar2 mggambarkan suasana otak-BENGAP ddlm GELAP!?

    Apb..

    Apb ularrrMak-FITNAH as-SUK coba brhujah/becakap soal "DASAR" & tolol?

    Apa itu DASAR kpd Islam?

    DASAR
    DASAR DASAR

    DASAR kpd Islam itu adalah CAHAYA yg maha7TERANG utk mnyuloh kegelapan umat mnjd TERANG bnar7brCAHAYA dgn terang-BENDERANG!


    Tetapi..

    DASAR
    DASAR DASAR

    DASAR kpd onar-FITNAH pula adalah TIPU belit-putar-KESUMAT-khianat RASUAH yg masuk kdlm lobang KEGELAPAN yg sgt2 "GELAP" lg sgt dlm!


    Saksikanlah..

    CAHAYA=TERANG...mudah lg meLAPANGkan

    GELAP=BUTA...putar-BELIT fitnah-RASUAH bodoh "TOLOL" mnyesatkan


    Saksikan lg..

    Sbnr2 ulamak yg hidup bnar2 ddlm CAHAYA ygTERANG tidak tidak & TIDAK ssekali takut utk berDEBAT demi mnegakkan sbnr7CAHAYA KBNARAN serta keadilan TUHAN..

    Sbaliknya..
    ularrrMak2-FITNAH as-SUK yg tlh BUNCIT mnelan bangkai-RASUAH sgt2 TAKUT utk berDEBAT,,krn mrk sgt TAKUT kpd sbnr7CAHAYA yg TERANG yg akan mnyuloh bangkai-KEGELAPAN-onar-TIPU-khianat-umpan-RASUAH yg mrk cuba smbunyikan!

    Ingat..
    DASAR kpd FITNAH adalah RASUAH

    Ingat lg..
    DASAR kpd RASUAH pula adalah onar-khianat-dan-FITNAH!

    DAN..
    DASAR kpd FITNAH dan RASUAH itu pula adalah laknat-keTOLOLan-bejat yg sgt7GELAP ddlm jahannam yg paling7DALAM!!

    The TRUTH is really very very very SIMPLE..


    Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2015/05/tololians.html#ixzz3b1PHSLWH

    ReplyDelete
  2. cucu mamak kuttyMay 24, 2015 at 8:55 PM

    dalam semak ada penyapu
    ulamak kini dah mula merapu

    ReplyDelete

  3. Penang di bwh dap x mahu bantu.. sbb tu dap menolak kabinet bayangan pkr krn bimbang dswa akan desak selamatkn atau bantu rohingya muslim.. dap lupa apa yg mesia buat bantu pelarian vietnam buddha thn 70an dulu ... itu pun pasma serta macai2 pkr masih kata tghh perlu tunduk dgn dap.. kelakar sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lu cakap ni ?????????? makes no sense

      Delete
  4. Hadi pembohong jadi presiden PAS utk ahli2 PAS yg tolol. mmg kelakar sangat..

    ReplyDelete
  5. kih kih kih...

    bro...

    lu sendiri kata Rasulullah berdebat dengan puak-puak kafir puak-puak kuffar...

    puak-puak yang lawan depa tu puak-puak kafir puak-puak kuffar ka sampai mati-mati nak kena debat nih?

    jangan putaq kata aku kata depa puak-puak kafir puak-puak kuffar pulak...

    bukan aku yang kata hang sendiri yang kata Rasulullah berdebat dengan puak-puak kafir puak-puak kuffar...

    ReplyDelete
  6. Kalau Hadi tu tolol...ahli pas pun lu orang kata tolol...apa masalahnya??? teruskanlah hajat korang nak bergabung dgn PASMA dan tendang PAS...ni dok bergayut kat PAS ni lagi pasai pa??? kalau hebat sangat dok sajalah DAP dan PKR ja dalam PR..nak tendang PAS keluar PR pun takdak tulur...

    dgn Hudud pun takut...orang jahat je takut Hudud...kah kah kah..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja