Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 May 2015

Bukan Hanya Duit Haji, Duit Zakat Pun Kena

Bhai/DeeDee semua....

Ala.. aper ader hal duit haji kena pedajai.... ini small matter la bhai... benda kecik ja... bukan tak pernah puak-puak yang spesis samer nih rembat duit zakat.... Duit zakat pun kena bhai.... Pada diorang nih maner ader syurga neraka....

Diorang tak heran pon.... janji boleh rembat... janji boleh sebat...

Hahahaha..... tambah lagi letak orang yang takder credible sebagai Pengerusi TH.... hancuss la.... Hancuss.... Hahaha.....  Tak payah jauh la... letak jer mangkuk-mangkuk spesis nih dalam mana-mana GLC mesti terbongkang akhirnyer...

Hahaha... tengok aper jadi ngan Felda... Felca... Risda.... dan kini Tabung Haji pulak jadi bangang.... jadi mangsa.... Hahaha.... Gua tabley lupa ader sorang malaun dalam spesis yang sama dulu mati terkojol sakit jantung pasai SPRM nak siasat macam mana dier boleh buat rumah harga berjuta kat Klang dulu.... itu pon berlaku selepas adik ipar dier ker atau sedara dier bunuh diri pasai sudah kantoi nak kena siasat....

Hahaha.... itu lagi puak Walaun nak berkawan dan percaya ngan spesis Malaun nih.... Hahahaha.... Hahahabisla.... ini semua sebab nak mudah merembat... nak lota balak la... lot tanah la... konsesi la... macam-macam....  Benda dah jadi kat Kelantan tabley nak tipu la...

Bersarban ker.,.. Berkopiah ker... Berjubah ker.... Berkot ker... biler kena bab duit semua jadi bengong.... samer tabley pakai... Hahahaha...

Lagi ader hati puak walaun nak sabo pilihanraya kecil.... Hahahaha.,...

4 comments:

  1. Pemimpin mana saja yang menipu rakyatnya, maka tempatnya di neraka
    ”Barangsiapa yang diangkat oleh Allah untuk memimpin rakyatnya, kemudian ia tidak mencurahkan kesetiaannya, maka Allah haramkan baginya surga” [Diriwayatkan oleh Al-Bukhari dan Muslim]. Dalam lafadh yang lain disebutkan : ”Ia mati dimana ketika matinya itu ia dalam keadaan menipu rakyatnya, maka Allah haramkan baginya surga”.

    ReplyDelete
  2. Pemimpin mana saja yang menipu rakyatnya, maka tempatnya di neraka
    ”Barangsiapa yang diangkat oleh Allah untuk memimpin rakyatnya, kemudian ia tidak mencurahkan kesetiaannya, maka Allah haramkan baginya surga” [Diriwayatkan oleh Al-Bukhari dan Muslim]. Dalam lafadh yang lain disebutkan : ”Ia mati dimana ketika matinya itu ia dalam keadaan menipu rakyatnya, maka Allah haramkan baginya surga”.

    ReplyDelete
  3. Bagi Hindu Pariah ni jadi Pengerusi Tabung Haji, apa lagi.........Kayuh sakan lah dah lah bodek atas bawah, asal cium tangan Rosmah, nak jadi Tok Imam Masjid Negara pon boleh.....

    ReplyDelete
  4. Terbaik. Walaun tu.. adei..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja