Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 October 2015

Ahli Parlimen PAS Khianat?

Bhai/DeeDee semua...

PAS ader 14 Ahli Parlimen sekarang nih.... 7 darinya ngelat masa Usul gantung Ahli Parlimen Gelang Patah daripada sidang Parlimen.... depa ngelat tak tahu kemana pergi... Ader yang kata nampak depa nih ngelat lepak kat Cafe Parlimen..... Bab ngular dan ponteng nih dah kira macam trademark Ahli Parlimen PAS jenis Ostad dan Olamak nih...

Jadi tinggal lagi 7 yang patutnya ader dalam Dewan Parlimen..... Depa kata 2 dari Ahli Parlimen PAS tue sokong AMANAH....  Pokok Sena dan Kuala Krai .... Jadi.... tinggal 5 orang....

So..... Siapakah 5 orang Ahli Parlimen mangkok nih yang mengundi samer ngan Ahli Parlimen BN menyokong usul gantung Ahli Parlimen Gelah Patah tue?

Siapa aaa.... Hahaha.....

Yang ngelat dan ngulor tue... memang kita (rakyat) tak boleh harap punya.... tak boleh pakai sesen pon.

Marang, Temerloh, Pasir Mas, Kuala Nerus, Hulu Langat, Bachok dan Pengkalan Chepa .... semua 7 ekor kaki ngelat dan ngulor nih patutnya rakyat yang bijak tak payah la ngundi depa lagi... Buang masa dan buang duit rakyat ja...  Bayar elaun depa... tapi tarak buat kerja.... Olamak ka... Ostad ka... semua nih tabley pakai....



So... ader paham ka???

12 comments:

  1. Bhai/Dei macha..kalau depa ada pun sure depa sokong gantung lks..sbb apa?sbbnya lks ni syaitan manusia, haram bersama dia bila dia terang2 tentang hudud dan rosakkan pakatan rrakyat..poodaahh..

    ReplyDelete


  2. Men Cari ERTI...Men Cari MAKNA
    Apakah "Makna"...HARTA Dunia?
    HARTA lah Punca...Segala SENGKETA
    HARTA Ber-JUTA..."Meng-Goncangkan" DADA!?


    Ber-JUTA di Umpan...Ber""Debar"" Ber GONCANG
    Di Dalam DADA...TUHAN Pon "Tiada"
    Segala "PRINSIP"...AMANAH pon Hilang
    Lidah pon Ber CABANG...Mem Fitnah Ber DUSTA

    "Wa-SYARIK-hum-Fil-AMWAL"...Firman Yg"ESA
    HARTA lah Punca...SYIRIK dan Murtad
    HARTA "Mengikat"...Jiwa Ter SIKSA
    Di Ikat HARTA..."Ter-Paksa" di BUAT?


    Kerana HARTA..."Arahan" di LAKSANA
    Ber Juta-JUTA...Sudah di TELAN
    U-Turn PONTENG...Fitnah Dan AUTA
    Bukti "Men-TAATI"..."Arahan" TUAN???


    Berapa JUTA...Ghonimah di "UMPAN"
    Semua "BUKTI"...Di Dalam GENGGAMAN???
    TAK Akan BERANI...Melawan "ARAHAN"
    Walau pon Ter PAKSA..."Ber-Akidah SYAITAN"!?






    "Wa-SYARIK-hum-Fil-AMWAL"...Wahyu Yg"ESA
    Bahaya nya HARTA...Men-SYIRIK-kan Manusia
    Apabila SYIRIK...MURTAD lah Segala nya
    Tunggang TERBALIK...Rosak BINASA



    Wahai Sahabat...Sahabat BUDIMAN
    Jangan lah Se SEKALI.. Ber Tuhankan HARTA
    Jadikan lah AMANAH...Se Indah7-Ke-CINTA-an
    Kelak HARTA...Kan Datang "Meng-HAMBA"....


    Bila HARTA...Datang "Meng-Hamba"..
    Simpati Empati...Kaseh Mem-BERI
    SELFLESS..AMANAH..Peng-Abdi Yg"ESA
    Agung Nya..KASEH..Cinta..ABADI..

    ReplyDelete
  3. Dajal sungguh Ahli Parlimen PAS. Pengkhianatr rakyat. Serban tak macam orang Islam.

    ReplyDelete
  4. Pas parti ulamak sesat dan gila kuasa.

    ReplyDelete
  5. Habis tu Dr Hatta yg dikatakan AMANAH tu tak dikira menGelat ke? Hamba rakyat diKubang Lebur, Kuala Krai udah meluat...sick & tired with this type of Narrow Minded Hypocrite, Pig Headed Politician.

    ReplyDelete
  6. tahun depan, kita jangan undi mereka.

    ReplyDelete
  7. Alamak.. aku rasa LKS ni dah sampai tahap dewata PH.. mana taknya dah jelas dia laku kesalahan pun masih nak dibetulkan oleh para penyembah dewata LKS.. tapi apa yg nk diherankan kerana begitulah sebaliknya nasib TGHH.. sampai nak tegakkan hukum hudud pun dikira melakukan kesalahan lantaran x selari dgn kehendak DAP!

    ReplyDelete
  8. Alamak.. aku rasa LKS ni dah sampai tahap dewata PH.. mana taknya dah jelas dia laku kesalahan pun masih nak dibetulkan oleh para penyembah dewata LKS.. tapi apa yg nk diherankan kerana begitulah sebaliknya nasib TGHH.. sampai nak tegakkan hukum hudud pun dikira sudah melakukan kesalahan besar lantaran x selari dgn kehendak DAP!

    ReplyDelete
  9. Alamak.. aku rasa LKS ni dah sampai tahap dewata PH.. mana taknya dah jelas dia laku kesalahan pun masih nak dibetulkan oleh para penyembah dewata LKS.. tapi apa yg nk diherankan kerana begitulah sebaliknya nasib TGHH.. sampai nak tegakkan hukum hudud pun dikira sudah melakukan kesalahan besar lantaran x selari dgn kehendak DAP!

    ReplyDelete
  10. Hanya kerana tidak mengikut selera DAP sebagai abg besar sebagaimana pkr dan amah ikut , pas sudah dikira sbg pengkhianat.. kih kih..

    ReplyDelete
  11. mintak admin beri pencerahan kenapa PAS di label pengkhianat,
    setahu saya PAS tidak ada dlm mana2 pakatan dengan DAP, PAS bersendiri, takde gabungan dengan mana2 parti pembangkang, pulau pinang telah diistiharhan sebagai kerajan pakatan harapan, dah sekarang mendesak MB selangor utk umumkan selagor juga sebagai kerajaan harapan, pakatan harapan terdiri dari DAP, PKR dan Amanah,
    bagi pendapat saya, PAS tak ada kena mengena dengah usul pengantugan YB Gelang patah, dan pas berhak utk tidak mengundi

    ReplyDelete
  12. ini bukan soal LKS tapi soal apa yg kit siang hujahkan iaitu 1mdb.Bila lawan 1mdb kena gantung..ini yg dipersoalkan hatta kalau mp umno sekalipun yg terjadi begini pembangkang tetap lawan hukuman ini...moga dpt pencerahan....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja