Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 October 2015

Tajuddin Abdul Rahman Sembang Boleh Lah

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... lawak siot... Mamat Tajuddin Abdul Rahman nih sembang deras boleh la... sembang depan media... sembang depan wartawan... konon anti-cina... konon nak pelempang cina... konon tak takut sama MCA.... hahaha.... setakat sembang boleh lar....

Hampeh....

Hidup dan bisnes pon disponsor dan dibekap oleh Cina lagi mau bising sembang deras tunjuk hero dan macho... Pigidah....  Maleh nak cakap la.... Berapa banyak bisnes dier yang disponsor dan dibekap serta dibantu oleh orang Cina... Hahaha..... Bukan sehari dua... malah berpuluh tahun..... silap-silap lendir cina pon dier baham... Hahaha

Wei... macam la orang tak tahu... hahaha



7 comments:

  1. Kalu Scotland Yard dah lama orang macam ni kena tahan untuk soal siasat. M'sia pemimpin & ahli pihak sana boleh main-main pulak ugut nak bunuh, sepak terajang orang, yek ??! Hebat UmNo !

    ReplyDelete
  2. tanya hamid bado dia tak tahu dak pasai mamat ni
    panjang kjugak surat osb ni yang baru
    tak kan nak jadi pecacai lagi kut
    jawetan gelaran apa guna kalau hidup jadio barua ornag berkuasa yang jahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. barua pun barua lah, asal masyuuukkk!!!

      Delete
  3. Hidup dan bisnes pon disponsor dan dibekap oleh Cina lagi mau bising sembang deras tunjuk hero dan macho... Pigidah.... Maleh nak cakap la.... Berapa banyak bisnes dier yang disponsor dan dibekap serta dibantu oleh orang Cina... Hahaha..... Bukan sehari dua... malah berpuluh tahun..... silap-silap lendir cina pon dier baham... Hahaha

    ReplyDelete
  4. klu dia ni bukan yb umno,berani ke dia sembang nak lempang cina.....lu pikir2 le ye

    ReplyDelete
  5. Bhai Raja raja melayu dah bising dah..ha ha ha

    ReplyDelete
  6. pigidah lawan kipidap...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja