Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2015

Pelan Perancangan Pengambilalihan Pentadbiran Malaysia

Tuan-Tuan dan Puan-Puan semua.

Satu perkara yang rata-rata rakyat marhaen ingin ketahui ialah apakah pelan perancangan pengambilalihan pentadbiran Malaysia oleh Pakatan Harapan. Dahulu semasa Pakatan Rakyat digerakkan, rakyat marhaen juga tidak tahu pelan perancangan pengambilalihan pentadbiran Malaysia walaupun Buku Jingga ada diterbitkan.

Ini kerana siri penerangan dan gerakkerja kearah memberikan pengetahuan kepada rakyat seakan tersangkut disana sini.

Setelah tertubuhnya Pakatan Harapan, rakyat perlu tahu apakah strategi yang akan dibuat oleh Pakatan Harapan jika mereka diberikan peluang untuk mentadbir Malaysia diperingkat Parlimen. Adakah Pakatan Harapan akan mentadbir Malaysia mengikut acuan sedia ada ataupun akan membuat satu rombakan yang akan menguntungkan rakyat.

Selanjutnya di http://forthforce.blogspot.my/2015/10/pelan-perancangan-pengambilalihan.html

Artikel @ViralBroadcast

1 comment:

  1. pakatan harapan lah sangatttt...tu semua puak2 yg xbleh percaya sgt... gaya2 umno pun dah ada dlm diri mereka..belom apa2 dah huru hara itu ini bagai...kalau dah perintah faham2 lah...aku nak gelak je nnti tgok pakatan haramjadah ni semua nnti...kalau dah bangsat btu bangsat juga pengkhianat pas...puiii

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja