Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2015

Hadi Gereja

Bhai/DeeDee semua...

Dulu... kecoh puak-puak ProUlama kat dalam PAS menggelarkan Khalid Samad sebagai Khalid Gereja pasai dier ader buat kunjungan hormat dan diskusi dengan Gereja..... Sampai sekarang ni Khalid Samad tetap dikenal sebagai Khalid Gereja....

Takder satu perkataan maaf pon puak-puak ProUlama nih nak bagi kat Khalid Samad...

La nih.....  setelah tersebarnya satu gambar Hadi Awang menyantuni Gereja ..... maka selayaknya lah juga Hadi Awang digelar Hadi Gereja... Sebab ikut standard dan piawaian puak-puak ProUlama nih dulu la...

Amacam?  Okeh tak Hadi Awang lepas nih dikenali sebagai Hadi Gereja... Hahaha

Bumi ini bulat lar.... Ader paham ka??? Hahaha

Hadi Gereja

3 comments:

  1. brp haribulanlah weii... boleh beli nombor tu..

    biasa perkara2 pelik luarbiasa kalau berlaku, org akan beli nombor tarikh kejadian...

    terlepas peluang nak CAI buat duit... cit...

    ReplyDelete
  2. bumi bulat ke sfera?

    ReplyDelete
  3. kesian bila tengok perisik dah tak dak maklumat risikan nih...

    hadi gereja pun hadi gereja lah...

    asalkan ada peluang kutuk hadi, kan?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja