Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 October 2015

Perang Saraf Siber Akan Bermula?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Artikel pendek lagi...

Perang saraf siber nampaknya akan bermula tak berapa lama lagie.... Aperkah yang akan berlaku.... Siapa yang akan menyerang... Siapakah yang akan diserang... Bagaimana serangan ini akan berlaku... nantikan episod selanjutnya.... hanya ekslusif di http://cipantapirtenuk.blogspot.com/

Hahaha...

Gua ader maklumat tue... tapi terlalu awal nak di havoc kan.... Hahaha... biasa la....

*** FOLLOW THIS SPACE ***

2 comments:

  1. baguih la kalau ada perang saiber tu seronok jguak tengok lenggok pecacai siai
    jaga perangkap ajen iblis
    iblis dah tau kena masuk neraka maka dihasutnaya manusia jadi pengikutnya
    seruan Allah dan Rosul disanggah
    seruan Iblis berebut jadi pengikut

    ReplyDelete
  2. Ada org tu berserban, berkopiah, mengaku memperjuangkan islam tapi masa yang sama menjadi tentera iblis; mengfitnah orang , mencuri balak, menipu rakyat denganayat al quran sebagai alas atas maksiatnya pada tuhan .
    Sungguh jahat jijik lagi bangsat

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja