Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2015

Tak Tahu Usul Pangkal Pun Masih Nak Jawab

Bhai/DeeDee semua....

Ostad Sampul sorang nih gua rasa dier kena dengar dulu semua jawapan dari semua pihak sebelum dier nak komen atau ulas pon... Adoyai...



Bukan semua tajuk kita tau, dok gagah jawab juga pasai apa?
Posted by Ridzwan Abu Bakar on Sunday, October 4, 2015

4 comments:

  1. habih kalu fitnah main tuduh2 tu ,...allah tak tanya ke ustad.....ingat ustad....ulama' dulu masuk neraka sebelum org kafir...

    ReplyDelete
  2. Jangan bhai... ada yang anggap kata-kata dia nie 'fatwa'...

    Cobol

    ReplyDelete
  3. jangan ingat orang kapir saja saja masuk neraka kita pun kena ingat jugak
    jangan janagn jangan kita termasuk dalam golongan yang masuk dalam pantat neraka jahanam
    lagi terok dari kapir sebab mulut cakap macam suka Islam hati menggerutu benci
    kkalau tengok blaik diri kita tak kemana pun berapa ramai yang tahu sembelih ayam banyak yang tau makankedarah saja. benda sempoi tapi tak mau belajar inilah penyakit yang menyerang umat islam kini
    klaau darurat nak makan babi konon tangkap babi pun takut
    itulah kita
    pastikan keturuan kita buakn macam kita biar depa tau benda asas dalam agama
    termasuk paham akan bahasa Quran
    kalau kita dah jahil jnagan biarkan keturuan kita macam kita
    nanti akan diatnya diakhirat nanti

    ReplyDelete
  4. Penerangan yang diberikan tiada masaalah..cuma bergantung kepada persekpektif masing masing...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja