Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 January 2016

Duit Punya Hal, PAS Pastinya Bekap

Bhai/DeeDee semua,...

Lu tengok.. betapa pengaruh duit mengelabui mata pimpinan PAS... malah ramai dikalangan orang PAS terlibat dengan benda ni... Benda menjual agama.... Tarak percaya ka??...

Dah banyak kali gua bawak isu ni... Dan gua dah kena label macam-macam... walhalnyer yang melabel gua tu pon tak boleh bawak dalil yang Rasulullah s.a.w dan para sahabat yang 313 orang tu semua ader buat amik Upah Haji....

Urusan Haji Adalah Ibadah, Bukan Pelancongan.
Mengambil Keuntungan Dari Kenaifan Orang Ramai

Hahaha....

Sebab itu la gua tak terkejut kalu geng PAS akan bekap macam nak giler Tabung Haji... walaupun kebejatan dan skandal dalam Tabung Haji cukup membusuk... Semua pasai takut kuota Haji dan Umrah sudah tak dapat.... Cilaka kan.... Duit punya hal... Pas pastinya akan bekap...

Hampeh.... Siot ja..




4 comments:

  1. Mmg bengap PAS yg ada kini. Kenyataan Bank Negara pun tak tahu nak nilai. Macam tu nak jadi penasihat. Mmg patutpun Terengganu sepenggal ja ditadbir. Rupanya banyak yg bengap2 dlm PAS ni

    ReplyDelete
  2. Kalau orang yang ahli dalam urusan kewangan boleh nampak dan buat teguran untuk membetulkan keadaan pemimpin PAS yang setaraf dengan pengurusi TH pula memuji ketelusan TH yang konon telah urustadbir dengan baik apakah kelulusan seorang ustaz dan kelulusan pengerusi TH sama dengan kelulusan Gobenor BN dan pengalaman mengurus wang negara sama dengan duit tin milo PAS dan duit sumbangan ihkasan untuk gempa bumi yang diagih oleh pegerusi TH.

    ReplyDelete
  3. pas amat yakin - pay
    ni ynag ambo naik hot denagn puak cilako dalam pas ni
    nak bodek pun biarlo bertempat

    ReplyDelete
  4. ya lah...ya lah...siapa yang tak yakin dgn pengurusan Lembaga Tabung Haji korang keluarkan lah duit kat tabung haji tu..simpan bawah bantal...senang cerita kan..

    kalau korang tak keluarkan dan simpan sendiri duit korang maknanya korang ni hipokrit...dah tak caya kat Th pastu biaq lagi depa pegang duit mengkome...

    ni boleh masuk kategori sabotaj ekonomi negara ni...cuba mewujudkan persepsi negative ke atas instrument pelaburan Negara...berapa byk dah TH melabur dalam projek kerajaan...kalau aku jadi jibby memang aku sack dah cheti tu...skandal forex Negara ko boleh diam je cheti...ni tiba2 nak bising pasal pelaburan TH...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja