Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 January 2016

Geng Ustaz Akhirnya Mengaku Juga

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Aper la nak diharapkan dengan Hadi Awang... Kalau tak ponteng tu maknanya itu bukan Hadi Awang la... Hahaha..

Rasa macam pelik biler Hadi Awang tak ponteng... Bukan main hebat itu hari angkat plakad "Bantah TPPA" ... Last-last ponteng jugak....

Hahaha...


4 comments:

  1. ponteng je selalu tapi cekik elaun tu duit rakyat....tak ke mewntakedarah haram namanya

    ReplyDelete
  2. apa yg dia pernah kutuk dulu, skrg dia sendiri buat...

    org yg tak ada prinsip perjuangan

    org lain masuk lokap isa, dia tak pernah... mcm azming...

    ReplyDelete
  3. setiap tahun boleh duk sebut mauduitka bila smapai harinya
    apa yang tinggal lagi
    semua dah diikuti
    seronok bnyak bapak pengganas amerika israel

    ReplyDelete
  4. boss besar buat strategic planning...apa barang tunjuk muka je...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja