Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 January 2016

Siapakah Azli Taliban?

Bhai/DeeDee semua...

Siapakah Nor Azli Musa?

Ader orang kata dier Taliban (biler dier berada di Afghanistan?).... Ader orang kata dia Ostad (biler dier belajar di Yaman, Jordan, Mesir, Mekah atau Madinah?).... Ader orang kata dier Mujahidin (biler dier terlibat jadi Mujahidin?)...

Ader orang kata dier SB ..... hahaha..... yang ini gua no comment...
Tapi pada gua dier nih aderlah "Agent Provocateur" jer.... Hahaha... tak lebih dari tue..


Video Hasutan Ostad Azli Taliban Sehari Sebelum Himpunan Bukit Chandan
Ini Video Hasutan Ostad Azli Taliban sehari Sebelum aksi guling2 Depan Istana Bukit Chandan.. Dia Menghasut, dia Menghilang di hari himpunan!! ketika Mereka di bicara mamat Jambang ini pun Hilang.. Ada Yg Kata Aku Menipu Bila Mengatakan 13 Penyokong PAS yg dipenjara 10 Bulan Akibat hasutan si Ostad Azli Taliban.. Untuk Pengetahuan aku berada dan berkampung disana.. di Kediaman MB Perak.. Video ini adalah 20% dari hasutan Ostad Azli Taliban.. Jangan2 dia SB cukup la.. Mcm Mokhtar Senik Menghasut dan Membakar Semangat Anggota Almaunah.. last2 Anggota Al-Maunah digantung Mati.. dia Kawtim ISA 6 Bulan lepas.. sekarang mereka Mengasut dalam PAS.. jaga jaga lah... Konon2 Nyawa sebagai taruhan dan mati Sebagai sebagai Galang ganti.. tapi dia Menghilangkan Diri dihari Himpunan.. Ciss..
Posted by Ipoh Mali on Thursday, March 19, 2015

3 comments:

  1. Nak komen sikit pasal ostad-ostad terutama ostad-ostad yang cari makan kat tv, radio dan dalam parti-parti politik!! Orang Melayu ni adalah satu bangsa yang mudah dikelentong. Mudah di 'kiciuh' kata orang Minang. Sebab? Otak lembab. Kalau pandai pun tak ramai yang rajin berfikir. Asalkan pakai serban, berjanggut, hafal sepotong dua ayat Al Quran atau hadith Rasulillah s.a.w. mula dipanggil ostad, tuan guru atau pun ulamak. Sudah dipanggil ostad satu hal, bila ada apa-apa hal semua rujuk kat dia. Banyak sangat ke ilmu dia. Sikit sangatke ilmu ugama? Belajar 5 atau 6 tahun dah tahu semua. Tolonglah bangsa Melayu ooi, jangan lah mudah kena kelentong. Tambahan pulak sekarang berlambak kes-kes orang yang kononnya orang agama, menyeleweng, pecah amanah, mulut celupar, suka menghukum dan macam-macam lagi benda-bena negatif yang berlaku!! Kita tak dengar pun seorang Pakar Perubatan Urologi komen atau beri pendapat mengenai kanser kulit. Tak dengar pun cerita jurutera mekanikal komen tentang kejadian tanah runtuh di lebuhraya. Tapi dengan ostad tanyalah apa saja semua dia tahu. Pada hal dia pakar Al Quran sampai keperingkat PhD, tapi bila sampai bab kewangan Islam pun nak komen juga!!! Seorang yang berjubah, berjanggut panjang, berserban besar bakil, tasbih ditangan, belum tentu ilmunya tinggi, belum tentu waraq dan belum tentu takutkan Allah s.w.t. Seorang yang memakai baju lengan pendek, berseluar slack, rambut kemas dan rapi, kasut yang bersih, selalu senyum belum tentu ia jahil ugama, mungkin tidak tinggal puasa-puasa sunat, mungkin juga kerap mengadu kepada Allah di malam hari dan mungkin ia Muslim contoh yang tidak kita kenali!! Ingatlah mulia lagi seorang Mat Rempit yang tak pernah baham duit orang ramai dari seorang yang kononnya ostad tapi mentedaghah duit yang diamanahkan kepadanya!!.

    ReplyDelete
  2. BODOH UTZ TALIBAN NIE

    ReplyDelete
  3. manusia ramai yang bodoh sapa kata cerdek
    termasuk diri kita
    ada yang lagi terok dari binatang
    itulah manusia

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja