Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 January 2016

Unit Amal PAS Yang Baru

Bhai/DeeDee semua,,,

Biar gambar jer yang berbicara yer.., First time in history of PAS (circa 2016) PAS has now dis-abandoned their "Unit Amal" team....

Hebatlah siku lutut.... Hahaha ... bawak samseng Teluk Bahang sebagai pengiring.... Hahaha... terbaiklah.... Takkan kes Mahkamah kat Pulau Pinang pasai fitnah Lim Guan Eng pun cuak kot.. Hahaha

Pergh.. Ayahanda Samad Apacino dan Ayahanda Zaki Yamazaki pun ada la.... Hahaha.... Ayahanda Alen Castello mana?


8 comments:

  1. serban besar dah disahkan menfitnah LGE bab tender terbuka. buat kenyataan tak semak dulu. kena minta maaf dgn org kapir. pastu kena byr rm10K.

    org Islam sepatutnya sentiasa dlm kebenaran. ini tak. kena saman dgn org kapir pun kalah...

    ReplyDelete
  2. Bakal menteri, kena act sikit.

    ReplyDelete
  3. makan dedak taik ke hapa tuan bloger ni..??
    suka hati mak bapak dia ler nak minta eskot sape pun..

    ReplyDelete
  4. tok guru kaki fitnah anak murid tak ikut kira derhaka

    ReplyDelete
  5. "Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan kami (sasaran) fitnah bagi orang-orang kafir. Dan ampunilah kami ya Tuhan kami. Sesungguhnya Engkau, Engkaulah Yang Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana"

    mamat ni lupa akan doa ini lalu dia jadi tukang buat pitnah pada ckapir pulak.mahkamah dunia boleh bawa hulubalang diakhirat nak bawa
    apa hanyalah sorang sorang
    bertobatlah hai anak muda

    ReplyDelete
  6. Hahahaha.... Lepas ni Ayahanda tu pulak saman mangkuk Temerloh sebab tak bayaq upah. Ni bukan ulamak, pukimak -: Naza

    ReplyDelete
  7. tak baca kenyataan media dia ke?

    aymy8888

    ReplyDelete
  8. dia ingat mahkamah akan gentar jika diescort 'gangster2 jadian' ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja