Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 January 2016

Isu Mukhriz Mahathir Mudah Sahaja Diselesaikan.

Bhai/DeeDee semua...

Maaf :

Sekadar buat lawak. Untuk meredakan keadaan di Kedah kes Mukhriz Mahathir, gua nasihatkan Najib Razak supaya buat solat isytikarah macam yang Nasruddin Hassan at-Tantawi buat baru ni. Baru semua orang respek.

Barulah semua orang PAS akan lebih sokong Najib Razak.. Nak lagi best... buat Solat Isytikarah dengan berimamkan Hadi Awang atau Haron Din...

Hahaha

4 comments:

  1. Undi tak percaya disegi undang2 tubuh negeri hendaklah dari kalangan majoriti ahli DUN. Perlantikan MBpun dari Sultan atas dasar kepercayaan majoriti dikalangan ahli DUN. Hilang kepercayaan dikalangan ahli UMNO tidak boleh di takrifkan sebagai hilangnya kepercayaan majoriti dikalangan ahli DUN yang mana Sultan terdorong utk melantik MB yang baru kerana kehilangan kepercayaan dikalangan ahli parti adalah urusan parti semata-mata bukanpun urusan Sultan dan perlu diselesai dikalangan ahli UMNO dalam AGM partinya tanpa membabitkan pentadbiran negeri.

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Kamu ni memang sah jahat! Hahaha...

    ReplyDelete
  3. Siapa yg nak ganti Mukhriz mesti declare dia adalah pilihan tuhan. Macam org UMNO cakap tentang Najib. Atau yg ahli2 PAS selalu claim.... hu huu

    ReplyDelete
  4. ye la kan..kena buat undi tak percaya masa perhimpunan DUN...eh..bila DUN nak berhimpun? akan jadi masalah besar kat jibby kalau DUN dikuasai oleh orang che det..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja