Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 January 2016

Hadi Awang Tidak Sebanding Ibrahim Libya

Bhai/DeeDee semua...

Hadi Awang tak pernah kena tahan, tangkap dan dakwa.. Tiap kali ader demo yang ader Hadi Awang didalamnya.. Kalo ader serbuan atau tear gas... Hadi Awang paling awal chow.., lari atau dilarikan... Keputusan yang Hadi Aang buat banyak yang sekerat jalan lepas itu banyak u-turn... Tak konsisten...

Tak macam Ibrahim Libya.. Dia berani mempertahankan apa yang dia perjuangkan.. Malah dia sanggup berkorban nyawa atas apa sahaja tindakan dan keputusan yang diambil. ibrahim Libya bukan seorang yang mudah beralah..

So... Hadi Awang tu sebenarnya tak ada lah hebat sangat... Naik jadi ketua pun pasai Fadhil Noor yang tunjuk...

Ader paham ka???

8 comments:

  1. takkah lu tak ada maklumat risikan pasal hadi bawang ni? aku panggil bawang sbb banyak sgt kulit tp tak ada isi...

    ReplyDelete
  2. Di kalangan pemimpin-pemimpin PAS terdapat ramai agen asing dan juga negara. Mereka ini tidak mungkin ditahan atau diserang seperti Ibrahim Libya.

    ReplyDelete
  3. kalau keyakinan pada ALlah tak tinggi jangan harapla nak jadi berani macam yang Allah suruh.
    kapir pun ada yang berani petahankan prnisip walau nyawa jadi taruhan tapi nak buat apa mati kapir
    sebab tu Allah suruh jihad dengan harta benda dulu lepas tu baru nyawa memang ramai manusia takut
    kalau dijalan Allah ramai yang tak sanggup tapi kalau bab dunia berebut siang malam nak jadi kotua
    manusia dunia akhirat ramai rebut dunia lupa akhirat

    ReplyDelete
  4. Sapa punya asset ... share la bhai, takkan lu taktau..hahaha

    ReplyDelete
  5. Samalah juga dgn TGNA dan DFN x pernah kena tangkap bangang woi.. Apa yg pelik sgt.. Kalau x nak kena tangkap jgnlah terlibat dgn syiah bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Rosli, memang kamu ni spesis bangang bertingkat-tingkat. Apakah kamu tidak tahu UFN pernah dipecat dari jawatan pensyarah di UTM Jalan Gurney Kuala Lumpur di awal 1980an dulu? UFN adalah salah seorang pensyarah aku semasa di UTM Jalan Gurney. Begitu juga TGNA dinafikan hak peruntukan negeri sebagai MB dengan kaedah penubuhan kerajaan dalam kerajaan di Kelantan selama pemerintahannya sekitar 23 tahun. Hadi mereng hanya sepenggal saja perintah Terengganu, disebabkan kebodohannya persis seperti kamulah, PAS Terengganu bungkus!!! Simpan saja kebodohan kamu itu Wan Rosli, kamu hanyalah seekor macai bodoh piang nak beri hujah yang boleh ditolak mentah-mentah walaupun oleh budak tadika sekalipun!

      Delete
  6. Ayoyo, admin. Jgnlah buat walaun lebai dlm pas sakit hati. Mereka kan masih kecewa xdpt buat msykt berhudud yang berjiwa korporat Dan super rich. Sejak morsi digulingkan, mereka suspicious gila dgn golongan progresif SBB mereka anggap gol progresif yg Bantu al sisi jatuhkn morsi. ITU yg geng walaun serang dap Dan pkr spai nak cerai berai
    Admin, diorgasih first nonggeng lg. Jgnlah kutuk hadi awang tu, hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja