Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 January 2016

Hail Hitler ... Oops Hail Hadi Awang

Bhai/DeeDee semua...

Hail Hitler ... oops.. Hail Najib Razak... oops... Hail Hadi Awang.... Hahaha

Dalam realiti semua kata-kata ini hanya sekadar cakap-cakap sembang deras dalam ceramah jer... tak boleh dilaksanakan... Even Ostad dan Olamak pon rasis... Hahaha... tak payah nak sembang la wei... Sesama agama pun nak rasis ... inikan pula dengan lain agama.... Hahaha....




This timeless speech from Charlie Chaplin couldn't be more relevant today... Taken from his 1940 movie The Great Dictator, Charlie delivers a hair raising speech that we should all take a moment to think about! The man famous for not speaking, comes up with one of the greatest speeches ever...
Posted by Motograter on Saturday, November 14, 2015

2 comments:

  1. Itulah politik.. Saje jer TGHH nak cucuk DAP sikit bg melenting sbb selama ni DAP sangkakan yg mrk dah kuat hanya kerana dapat majoriti sokongan cina lalu DAP anggap PAS gerun lah..tapi bila dijentik sikit sebegitu barulah DAP perasan yg PAS x gerun pun dgn fenomena cina sokong DAP!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Rosli sentiasa menunjukkan bodohnya yang melantun-lantun, kah kah kah...

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja