Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 January 2016

Hadi Awang Pernah Kena Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Satu ja gua nak kasi tau lu orang... Sepanjang perjalanan politik Hadi Awang... sejak isu AMANAT HADI sampailah ke zaman sekarang..... Ader lu orang pernah lihat Hadi Awang kena macam nih ka? Kena lokap pon tidak pernah la wei... Walhal banyak benda yang dier mengapi-apikan sentimen ahli parti....

Hahaha.....



Prayers for Aduka Teruna
Posted by Nazri Deraman III on Saturday, January 9, 2016

6 comments:

  1. Hadi awang vodoh dn vingai...

    ReplyDelete
  2. dia pejuang tulen sbb tu x pernah msk lokap. begitulah pengikut2 walaun dia ustaz2 kereta. yg dok kena keluar masuk lokap dan mahkamah ialah mat sabu, dr hatta, dr dzul dan bbrp org lg. org Amanah ni bukan pejuang sbb tu kena singkir

    ReplyDelete
  3. Kenapa Nazri Aziz tak kena tahan padahal kenyataan dia terhadap TMJ begitu biadap dan menghina institusi di raja? Kita memang tau pihak berkuasa pilih kasih macam ceti haram ahlong bebas menjalankan perniagaan haram dan jenayah terhadap peminjam tanpa sebarang tindakan.

    ReplyDelete
  4. untuk yang dah tak berapa ingat sebab baru nak ambek tau n yang dah makin tua ingatan kurang kuat lagi
    bukan awang ni sorang saja banyak lagi awang yang patut kena tapi tak kena itu yang dikatakan hukum yang dijalankan oleh manusia
    depa kena sikit saja - orang lain sikit sikit kena
    kita semua menanti hari dimana setiap diri tak perlu pakai peguam
    itu jam baru tau sorang sorang muka hitam legam ketakutan
    dunia hanyalah jambatan untuk dapat kesenangan yang abadi diakhirat
    bukan jambatan untuk masuk penjara akhirat

    ReplyDelete
  5. ko cakap la apa pun, ada walaunta kisah? jenis telinga bebal dia peduli apa. harap serban 5 kilo tapi akal tarak.

    ReplyDelete
  6. berani buat berani tanggung...dia ni rasa dia ni siapa?? dah buat salah tanggung je lah akibatnya...nak minta simpati pun agak2 laa...sembang kencang masa kat luar harap masa kat dalam masih boleh teruskan sembang kencang...

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja