Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 July 2011

Bila Askar Juga Pengecut

Pening kapla gua bhai... pening... mengantuk jangan citer la... dah beberapa hari nih gua tak berapa cukup tidur... buat analisa tue... prepared untuk presentation... buat dokumentasi... mmm.... tambah lagi dalam episod BERSIH 2.0 nih... mmmm.. banyak sangat yang gua jangkakan telah dan sedang berlaku....

Penat gua buat contact sana sini... tanya sama kengkawan... tanya sama dua tiga agensi nih... selidik ngan gua punya informer yang duduk dekat dengan golongan bangsawan... hehehe... semuanya citer yang samer... dan gua plak tabley nak tulis benda tue... sebab bahaya.. karang tak pasai-pasai depa kata gua menderhaka...

APer-aper pon... yang ini gua dapat dari satu saluran informer gua yang berada kat dalam MINDEF... Kementerian Pertahanan..... mmmm ... khabarnya ader puak yang sedang kecut perut nih (UMNO) telah menggunakan kuasa lobi mereka dan telah pun berjaya mendapatkan persetujuan daripada beberapa orang pegawai besar dalam Angkatan Tentera Malaysia....

Yang best tue... depa dapat deal ngan ATM guna kuasa surat kuning tue... hahaha.. surat kuning la bhai.... itu sebab Angkatan Tentera Malaysia khabarnya telah menyediakan beberapa unit anggota untuk dimobilasikan bersama dengan Polis untuk menyekat BERSIH 2.0 pada 9 Julai.

Masalahnyer... surat kuning nih... lain macham jer sample tandatangannyer... err.. ader orang yang memalsukan dokumen ker... nampak macam tak berapa real jer.... atau kalu ianya real... nampak sangat la ader orang yang mudah sangat dibeli atau diugut... mmmm.. yer la.. takut ilang gaji dan elaun.,.... kan.. kan... kan...

Gua dengar dari Negeri Sembilan... 7 unit Armoured Personnel Carrier (APC) akan digerakkan ... itu tak termasuk unit-unit lain.... mememe.... semua ini semata-mata untuk menggagalkan BERSIH 2.0 ....

Sepertimana kejadian di Sauk yang katanyer melibatkan Al Maunah... kini benda yang samer juga dibuat... nampak sangat askar juga pengecut.. boleh dibeli... boleh diarahkan macam badut jer... Malah Ketua bagi ATM pon nampaknyer tidak berani nak menyanggak cakap Najib Razak... pelik.... berapa sudah dibayar..

Bila askar juga pengecut... maka.. jahanam la Malaysia.... semua boleh kena bei...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja