Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 July 2011

Kreatif Gila

Hahaha... memang lawak la.... tak sangka gua makin hari makin lawak gua dengar berita kat Malaysia nih..... Itulah.. dulu gua ader citer bahawa tak seswai sangat dibuat rancangan Raja Lawak dan Maharaja Lawak.... sebab kalu kat Malaysia nih... agak susah nak tentukan lawak mana yang terbaik... terbest... hahaha

Ader orang kater grup Jozan terbaik.. ader orang kata grup Sepah terbaik... ader orang kata group Jambu terbaik... ader orang kata Nabil terbaik... ader plak orang kata... Amir terbaik.... hahaha.... kan susah tue....

Sebenarnya.. yang paling terbaik antara yang terbaik adalah Pasukan Polis diRaja Malaysia.... nasib baik la depa nih tak masuk rancangan Raja Lawak atau Maharaja Lawak.... kalu tidak lagi gempak rancangan tue......

Dulu depa boleh kata... mata lebam sebab tumbuk mata sendiri... lepas tue depa kata liwat boleh berlaku walaupun takder kesan tusukan..... sekarang nih... Polis boleh kata nak buat bahan letupan boleh pakai simen dan kapur ... errr.. kapur barus ker kapur sireh... hahahaha .... yang lagi lawak tue... aderlah serbuk borax decahydrate pon boleh depa katakan sebahagian daripada komponen nak buat bom..... hahahah

Kreatif giler... hahaha... sepanjang pengetahuan gua la... memang la nak buat bom tu tak la susah mana... cuma kena kreatif... tapi tak la sampai mengalahkan McGyver.... hahaha... sampaikan simen dan kapur pon boleh dijadikan bahan buat bom... hebat.... hahaha....

Ini macam kalu... memang memalukan Dr Azahari dan Nordin Mat Top.... depa susah payah nak buat bom guna campuran petrochemical dan oleo... tapi ader plak mamat Kemboja boleh plak buat bom pakai simen dan kapur.... hahaha... boleh menang anugerah Nobel nih.... hahaha...

Aper-aper pon.... gua tabik samer POLIS sebab berjaya menceriakan hari gua nih... walaupun jalan kat KL tengah jem giler sebab polis yang sengaja jadikan ianya jem... tapi pasai mutu lawak yang ditonjolkan oleh PDRM nih la yang buat gua teruja.... Tahniah gua ucapkan...

Lain tahun kalu ader rancangan Maharaja Lawak... boleh la diketengahkan bakat-bakat terpendam dari kalangan anggota polis peringkat atasan nih... sebab yang suka buat lawak nih adalah yang kat peringkat atasan..... anggota peringkat bawahan tue cuma balachi jer... hahaha

Lepas nih... mesti skuad pemusnah bom PGA yang berpangkalan di Hulu Kinta dibawah seliaan Komando 69 (VAT 69) akan melatih anggotanyer cara-cara memusnahkan bom yang diperbuat daripada simen dan kapur.... hahaha... ini campuran utama kalu nak buat konkrit atau lantai rumah nih... hahaha.....

Whoa... tahniah la sekali lagi gua ucapkan.... hahaha.... kreatif giler la Polis Malaysia... boleh la lepas nih berlakon filem tamil... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja