Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 July 2011

Spender Kuning

Hahaha.... ini ader satu cadangan dari gua kepada semua penyokong BERSIH 2.0 .... Sekarang nih... Polis dah mula kecoh pasai baju kaler kuning.... sampaikan kalu pakai baju singlet warna kuning pon boleh kena tangkap... Hahaha... giler aper....

So... cadangan gua adalah... bagi para penyokong yang memang selalu memakai spender (seluar dalam).... sila gunakan spender (seluar dalam) berwarna kuning mulai dari hari ini.... kalu lu orang takder stok spender kuning nih.. sila pegi terjah semua supermarket dan pasar malam untuk beli spender kuning... dan tolong jangan rembat spender bini lu orang (bagi yang dah kawin la) yang kaler kuning... kasi can la bini lu samer sokong BERSIH 2.0 dengan pakai spender kuning samer... hahaha


Bagi yang takder suka pakai @ atau tak pernah pakai spender.... hahaha... (ramai ooo yang spesis macam nih)... sila amik kaler air dan kaler la "anu" korang tue ngan warna kuning... kalu pakai kaler pastel pon okeh gak... cuma jangan guna yang oil based... nanti susah nak tanggal... hahaha... tak pon korang amik jer spray kaler kuning tue dan spray "anu" korang... errr.. pastikan air boleh meresap bawah kaler tue... nanti tabley nak bawak bersolat... hahahah ....

Kalu ader mamat Polis yang nak cek lu punya spender (underware) kaler aper... lu boleh caj depa melakukan kelucahan dan cubaan salahlaku seksual... lu boleh gak caj depa dengan saman malu... saman tauladan.. dan saman atas sebab depa mengganggu privacy lu... masak polis camnie...

Paling senang skali.. lu caj depa cuba untuk melakukan jenayah seksual terhadap lu... baru depa ader akai... hahaha....

Amacam.. ader brani.... err.... mana plak gua punya spender kuning nih.. ilang la plak... mmmm.... takper.. spray kaler kuning ader 2 botol lagi takder guna... boleh la gua spray "anu" warna kuning...... hahahaha

2 comments:

  1. HAHAHA IDE YANG AMAT BERNAS SEKALI ! KALU BAJU ATAU T SHIRT SALAH SEMUA PAKAI SPENDA KOT BARU FRU TAK KACAU !

    ReplyDelete
  2. Pakai baju Melayu kaler kuning, ok kut? Siap dgn tengkolok & keris 7 luk, cun tak? Apa barang, parang parang & molokov cocktails kita tak main la...kita pakai keris, lembing & panah ...Baru la Melayu, kan? hehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja