Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 July 2011

Putih Bersih

Hahaha... gua ader satu cadangan bernas untuk semua.... hahaha... aper kater kalu sekreteriat BERSIH 2.0 tukar skit ketetapan dari menggunakan warna kuning kepada menggunakan semua warna ... hahaha... semua warna bhai... semua kaler...

Janji semua kaler ader dalam senarai bersih... Tujuh-Tujuh warna pelangi habis semua diisytiharkan sebagai warna BERSIH 2.0 .... amacam...

Kiter tengok camana plak Hishamuddin auw-auw tue nak buat tindakan... takkan nak kena banned semua kaler yang ader dalam dunia nih... hahaha... bodoh punya kerja tue... hahaha..

Jadi... amacam... kiter kasik semua warna adalah warna BERSIH 2.0 ..... hahaha.... jadikan semua warna adalah warna rasmi BERSIH 2.0 ..... cepat... masa dah makin singkat nih... hahaha

1 comment:

  1. Kaler tu tak penting mana sangat bhai.. putih pun bagus kan? 3 kaler Pekida tu pun tak apa kita pakai..buka hak sapa kaler ni. Nak pakai baju merah pun kita boleh pakai. Bab selempang merah tu? Tu macam trademark jadi elakkan. Karang ada yg bersilat pulak.

    Tapi sebab otak orang atas UMNO yg pegang kuasa kerajaan pusat dah panik macam tu la perangai depa buat kerja gila.. mula la nak tangkap orang, tahan, ISA? Wah wah wah memang macam orang gila.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja