Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 June 2012

Gua Memang Samseng

Bhai... Gua aper ader heran... Gua kan samseng... Suka gua la aper gua mau buat...

Stakat belasah worang ker... Tunjuk pistol ker... Gua aper ader hal...

Gua samseng... Dan lu kena hormat dan respek sama gua...

Sebab... Hahaha... Gua ader askar dan polis upahan gua sendiri... Bonzer plak keliling pinggang gua stiap kali gua pi mana-mana...

Suka gua la aper gua mau buat... Lu aper boleh cakap.... Gualah samseng... Hahahaha

Gua mau masuk kelab ka... Gua mau masuk hotel ka... Gua mau amoi ka.. Gua mau pompuan ka.. Gua mau minum ka... Saper ader berani kata aper-aper...

Gua kan samseng... Ini kawasan gua yang punya... Bapak gua kasi... Bapak gua pon dulu samseng gak... Gua punya keturunan penyamun la.... Hahahaha...

Ader gua kesah ka.... Hahaha

4 comments:

  1. hahaha... laknat punya penyamun, woooiiii.... penyamun samseng.. lu ingat bumi ni pun lu punya kaaaa....???

    hahaha.. lu tak tau ka... ada lagi yang MAHApenyamun dari luuu...!!!!

    Berambus lu dari bumi Allah nih... kalau berani...!!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai ISA ....

    Hahaha... metafora bhai.. metafora.... hahaha

    ReplyDelete
  3. fuyooo abg kawasan dah tunjuk garang hahaha.. - hentakbelipat

    ReplyDelete
  4. Bhai HentakBelipat...

    Hahaha.... abang kawasan tue.. hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja