Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 June 2012

Hebatnya Golongan Bangsawan Kita

Hebatnya golongan bangsawan kita aaaa...

1. Mana ada yang terlibat dengan gejala sosial.
2. Mana ada yang terlibat dengan maksiat.
3. Mana ada yang terlibat minum arak.
4. Mana ada yang terlibat budaya gengsterisma.
5. Mana ada yang terlibat dengan bisnes haram.
6. Mana ada yang terlibat dengan rasuah.
7. Mana ada yang terlibat pecah amanah.
8. Mana ada yang terlibat dengan judi.
9. Mana ada yang terlibat dengan menipu.
10. Mana ada yang terlibat menyalahgunakan kuasa.
11. Mana ada yang terlibat makan gaji buta.

... Dan banyak lagie...

Sebab....

1. Diorang semua alim.
2. Diorang semua zuhud.
3. Diorang semua berjiwa rakyat
4. Diorang semua maksum

Hahaha.... Cam siot jer kan.... bang"sawan" nih .... hahaha

3 comments:

  1. hahaha mana ada depa kelentong ? semua baik-baik ja pasal tu rakyat Malaysia sayang ;)

    ReplyDelete
  2. Golongan "BangSatWang" laaaa...., sebab diorang tu memang Bangsat bila nampak Wang... hahahaha...

    ReplyDelete
  3. Kemuliaan bangsawan melebehi kemuliaan para Rasul....hahaha....Rakyat di minta bersyukur dan jgn bermimpi tapi adakah golongan ini bersyukur dan tidak bermimpi?hahaha....Paham ke golongan ini makna bersyukur dan makna mimpi....lu tlg jawab bro...gua geli nak jawab

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja