Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 June 2012

Kena Belasah Lagi...

Member gua sorang nih memang lar... selalu sangat kena belasah... itu hari orang PAS Terengganu belasah dier kat Rusila .... La nih orang BN Kelantan plak belasah dier...

Dulu sikit jer kena.... tak la sampai lencun basah baju dengan darah...

La nih... memang sohih lar... orang Kelantan gedebe... gedebe tak bertempat... budus... hahaha... sori gua mengata orang Kelantan... tapi dah memang benda betul... hahaha

Aper-aper pon... gua kesian kat member gua AdukaTaruna tue.... tak pasai-pasai jer dier kena belasah....  dio orang Nogori Semilan....  dio nak bagi chan orang Kelantan dapat Royalti... tapi nampaknyer orang Kelantan takmo Royalti... hahaha...

Punya la baik hati orang Nogori Semilan nak tolong orang Kelantan.. tapi dah orang Kelantan gedebe budus... tak pasai jer berdarah kapla.... mmmmm.....

Aper-aper pon.. gua salute kat orang Nogori Semilan yang sorang nih... iyolah... bini dio orang Kelantan..... tue yang dio dok cari jalan nak bagi bini dio dapat tumpang tuah Royalti....

Aper daaaa..... gedebe tak bertempat... yang ini PDRM tak nampak nih... dah sah buta-buta kaki belasah tue diketuai oleh adik Ibrahim Ali Katak.... hahaha.... tangkap jer la soal siasat....

Err.. lagi satu.... kenaper orang Johor yang gempak macam gampang itu hari tarak brani nak belasah AdukaTaruna aaa.... kerr orang Johor gempaq jer lebih... berani buat laporan Polis jer... hahahaha.... pondan macam Hishamuddin Hussien ker... hahaha

1 comment:

  1. Salam Yob,
    aikkk...Aduka yg hensom tu pun kena belasah? Issyyy, issyy, issyyy... gedebe betoi!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja