Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 June 2012

RM730,000

Pergh... Pagi nih biler gua cek akaun Maybank gua... Tetiba jer terpapar jumlah sebanyak RM730.000 dalam akaun simpanan gua....

Terkezut gak gua biler baca nombor sebanyak tue kuar kat skrin komputer gua... Biar betui...

Punya la gua hepi nampak nilai camtue.... Kapla dah pikir camana nak enjoi duit banyak tue...

Ader gak idea gua nak rembat plet keter ngan JPJ... Tapi rasa tak berbaloi la plak... sebab gua layak gak dapat nombor plet tue free jer dari JPJ...

Pastue... Terpikir gak gua nak guna duit banyak tue untuk sponsor anak sedara gua kat UNISEL tue... Nak bagitau kat dier jangan sedih PTPTN bekukan pinjaman dier.... Tapi tetiba jer PTPTN sudah kasi clear.. Maybe pasai Najib sudah marah ngan kebangangan Khaled Nordin dan Muhyiddin Yassin... Hahaha

Wife gua biler tau gua ader duit banyak tue dalam akaun... Terus ajak gua pi shopping.. Beli baju raya anak-anak.... Gua kata pasai aper nak kuar duit beli baju raya... Nanti Najib akann kasi lar duit RM500 BR1M lagi skali.... Hehhe... Tapi wife gua gelak jer kat gua... Dier kata ... Kiter mana layak dapat BR1M tue.... Sebab pendapatan lebih RM3000 walaupun sebenarnya setiap kali 3 hari lepas gaji... Gua sudah kering... Hahahaha

Dalam dok pikir-pikir kat mana gua nak gunakan duit sebanyak tue.... Tetiba dapat call dari sorang mamak nih.... Dier call gua siap nangis-nangis nih... Gua tanya pasai aper... Dier kata gua kena tolong dier...

Tolong mender gak kata.... Dier kata.... Tolong aaaa.... Gunakan duit yang gua dapat tue untuk kempenkan dier jadi calon UMNO.....

Gua tanya balik .... Lu nak jadi calon kat mana? ..... Dier kata... Dapat jadi calon kat Kulim Bandar Baru pon takper la... Janji calon Parlimen.... Hahahaha...

Gua kata balik kat dier.... Errr ... Lu dah bukak parti baru.... Apersal masih mau jadi calon UMNO... Dier kata... Dier masih lagi ahli UMNO... Itu hari cuma berlakon jer.... Hahahaha... Gua gelak jer...

Hahaha.. Gua bagitau kat dier.... Sori mori la bhai... Duit dah ader dalam akaun gua... Suka mak bapak gua la nak guna camana... Dari gua kempenkan dier jadi calon.... Baik lar gua sendiri jadi calon bebas lawan itu anak perempuan Radhi Manan di DUN Tualang Sekah kat Parlimen Kampar tue.... Radhi Manan tue lagi tarak boleh pakai punya bekas ADUN... Anak pompuan dier samer jer macam bakap dier tarak boleh pakai punya.... Hahaha...

Hamidah Osman tue yang jadi ADUN Sg Rapat tue mak sedara gua.... Hahaha... Dier nih lagi bagoosh dari Radhi Manan ... Hahahaha

Nangis giler keling mamak yang termasukkan duit dalam akaun gua tue.... Ingat ader chan nak jadi Ahli Parlimen balik... Dan boleh jadi Menteri balik.... Hahahaha... Sori mori la bhai.... Hahahaha...

Kira halal yer.... Hahahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1