Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 June 2012

PAS Jangan Tersalah Langkah

Sekor demi sekor puak-puak UMNO antar borang masuk PAS... jadi ahli... citer "konon" dah insaf.... errr... ramai plak tue... bukan kecik anak yang join... tapi sampaikan ader yang pernah pegang jawatan tinggi dalam kerajaan UMNO/BN....

Masalahnyer... PAS nih terlalu mudah diperdaya.... terlalu mudah kena perdajai... senang sangat.... sikit-sikit "husnuz dzan" ... bersangka baik.... cheit..

Bhai... sekali kena main tue kira okeh la... masuk dua kali.. orang kata bodoh.... masuk tiga kali... orang kata bangang nak mampus.... bodoh tabley nak diajar...

Sori la bhai.... kalu ader sekor-sekor puak-puak UMNO/BN menjojoi masuk PAS.. tolong aaaa.. saring skit... jangan bagi mudah sangat naik taraf.. bawak masuk sampai jadi Timbalan Presiden.... macam takder pengalaman kena perdajai...

Rasanyer baru lagi PAS kena perdajai oleh Hassan Ali dan Ibrahim Ali... dua-dua ekor nih asalnyer dari UMNO/BN .... takkan tak ingat lagi....  takkan boleh lupa...

Errr... PAS jangan tersalah langkah... kali nih.. kalu bodoh lagi sampaikan kena main dengan agenda subversif yang masuk mencucuk jarum dalam PAS macam dulu-dulu.... gua surely akan maki hamun baek punya pada pimpinan PAS....

Orang PAS jangan nak marah gua... cuba selidik dulu sebelum mudah-mudah terima penyakit masuk dalam PAS... PAS bukan sekali pernah kena main bhai... banyak kali.... yang pelik... tak pernah nak ingat.... bodo betul lar....

BACA SINI dan SINI

2 comments:

  1. BETUL SANGAT ,PAS KENA DOUBLE BERHATI-HATI PASAL BANYAK KALI PELANDUK LUPA JERAT ! ABU !

    ReplyDelete
  2. gua sgt2 bersetuju dgn lu. PAS tidak pernah amik pengajaran dr apa yg terjadi. Contohnya seperti yg lu bagi Hassan Ali. Pada gua, PAS perlu kembali kepada syarat2 awal utk menjadi pemimpin...sekurang-kurangnya pemimpin yg di pilih hafal satu juzuk Al Quran dan telah berdepan dgn segala mcm dugaan dlm perjuangan. Bkn kerana title Datuk or 'somebody' . Boleh utk di war-warkan kemasukan 'somebody' nih tapi jgnlah sampai di tawarkan jawatan dlm parti dan sesetengahnya terus di angkat menjadi calon dlm PRU walau usia kemasukan dlm parti baru beberapa bulan. Nak sambung kang jadi novel lak...hahaha...stop dulu di sini.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1