Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 June 2012

Lagi Mau Tunjuk Hebat

Lanchow la.... Lagi mau tunjuk hebat... Citer sana sini pasai pembangunan negara... Citer sana sini pasai jasa-jasa konon.... Citer sana sini pasai infrastruktur pendidikan.... tapi...

Banyak skolah elektrik pon takder... Kemudahan air pon masih ader yang pakai perigi...

Banyak sekolah meja dan kerusi pon tak cukup... Buku dan kemudahan lain tambah la lagi takdernyer...

Jalan nak masuk ke banyak sekolah pon takder tar... Jalan tanah merah jer... Berlopak-lopak dan berair berselut...

Lampu jalan kat skolah haram banyak yang takder... Banyak gak dewan skolah pon takder...

Mesin fotostat dan rizo pon banyak yang jahanam tak berservis... Komputer.... Hahaha... Elektrik pon banyak yang takder aper mau citer...

Lagi mau lanchow tunjuk hebat... Mau sekat bantuan kat bebudak skolah.... Cheit... Lanchow la Muhyiddin.... Bagero punya Menteri... Macam mana la dulu boleh jadi cikgu skolah.... Lanchow la....

Dey Muhyiddin... Lu Menteri Pelajaran... Jadi jangan la jadi srupa Menteri Takder Pelajaran....

Cukup la Khaled Nordin dan Noh Omar tue bangang... Takkan lak lu pon nak jadi bangang macam diorang..... Atay lu memang bangang sejak dari azali.... Hahaha....

Macam mana lu boleh jadi MB Johor dulu aaaaa... Lu ada jilat sana sini ka untuk kasi lu jawatan MB Johor???

Ini macam kalu... Apa macam lu mau jadi PM? Hahaha... Jadi lanchow boleh la.... Hahahaha

2 comments:

  1. HAHAHAHAHAHAAAA.. alaaaahaiiiii... lanchaow tahap kritikaaallll!!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA MEMANG MENTERI BANGANG )

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1