Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

16 December 2016

Apa Lagi DAP, Tak Berani Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... jangan ingat dalam DAP tak bercambah rasuah, salahguna kuasa dan kronisma... Hahaha... Kalu parti Lebai yang "hafal" kitab pon boleh ke laut, inikan pula parti DAP yang terkenal kafirnya... Hahaha

Aper lagi mau tunggu... Saman la kalu berani... Hahaha... setakat mamat Abdul Aziz ni pun pimpinan DAP boleh takut... memang la lawak...

Aper pun... cadangan suruh saman kepada Abdul Aziz nih dibuat oleh sebuah parti yang terkenal rasuah, salahguna kuasa dan kronisma ... lagi ader hati mau sembang konon baik.... hahaha... ini mesti sebab sekarang sudah kawan dengan lebai... itu yang pandai sebut soal dosa pahala...

Hahaha... wei... lebai pon hanyut.... takkan la geng lagho boleh selamat dari hanyut sama... hahaha... agak-agak lar...

Ader paham ka??

Banzai...


2 comments:

  1. Cina DAP bukan bodoh macam melayu yang mengaku tahu semua perkara itu pun entah sudah berapa banyak dedak yang telah disumbat dalam mulutnya untuk bersuara bagi pehak melayu korup adakah melayu yang mengaku islam masih memuja pemimpin korup kalau cina DAP mereka sudah sememangnya kafir yang tidak ada masaalh dosa pahala tapi yang serlorang ini sanggup membela dan memuja pemimpin melayu yang seluruh dunia ketahui korupnya Cina DAP berani hadapi mahkamah sudah masxuk kali kedua (Dulu di Melaka) dan sekarang di Penang dengan kes yang kononnya didakwa rasuah yang belum tentu lagi salah atau benarnya ,tapi yang pemimpin yang disanjung simamat ini telah pun disaman diluar negara tapi masih lagi tidak berani untuk bercakap sendiri sebaliknya menyuruh pendedak bercakap bagi pehaknya dan sesiapa saja yang bersuara atau bertanya mereka akan jadi mangsa sikiran dari jawatan itukah yang dikehendaki dalam islam yang dia mengaku sebagai seorang islam.

    ReplyDelete
  2. kalau hidup tak amau patuh pada perintah Allah n Rosul
    maka iblis jadi ikutan manusia
    apa keja ibils lain tak bukan pelingkup manusia agar ramai jadi
    kawannya dalam neraka
    baru seronok pakat merintih melalak dalam neraka bila lapar boleh makang buah zaqum
    ok jugak

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja