Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 December 2016

Dua Hari Tak Mandi ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Kesian kat Jamal Sekinchan ni... Dah dua hari tak mandi... Hehehe... Mesti dia belajar tak mandi dengan Saiful Bukhari Azlan ni... hahaha... busuk la wei...

Jangan la macam tu berjalan sana sini pakai tuala ja.. takut nanti terlucut kat mana-mana tuala tu... kan ker naya.. mau terbogel ja nanti..

Kalu pakai boxer kat sebalik tuala tu takper la lagi... nih kot tak pakai apa-apa... kan nanti terpacul ja "Angry Bird" tu... hahaha

Oh yer... rasanya Jamal Sekinchan ni boleh didakwa atas dakwaan berpakaian tidak sopan di tempat awam... rasanya dibawah undang-undang kecil Pihak Berkuasa Tempatan.. takkan la MBSA takder undang-undang macam tu... hahaha... lawak la kalu takder...

Hahaha.... Lawak betul lah politik Malaysia... macam-macam ada... semuanya bodoh dan membodohkan... hahaha


2 comments:

  1. suruh dia mandi kat rumah abg jib la kat putrajaya....air x potong punya

    ReplyDelete
  2. Mangkuk nie dah basuh berak ke?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja