Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 December 2016

Masih Adakah Lagi Duit Dalam Amanah Raya Berhad?

Bhai/DeeDee semua...

Ader kawan tanya gua.... sama ader duit dalam Amanah Raya Berhad masih ujud secara realiti atau hanya tinggal nombor diatas kertas (paparan digital didalam komputer) sahaja???

Gua nak jawab pun tak berapa rasa layak... tapi gua cuma gelak jer.. Hahaha...

Sebab kalau pun (opps... memang gua tahu) gua tahu aper citer dalam Amanah Raya Berhad tue... gua takkan nak citer secara public... Hahaha... Biasa la.... kalu nak tahu lebih lanjut.... jomlah ngeteh... Hahaha...

Hahaha.... dah lama dah.... saffan saffa..... Hahaha....

Itu ja yang gua boleh bagitau... selebihnya lu tanya la sama Johari Abdul Ghani.... Hahaha.... Mamat tu kan ker dengan konpidennya kata takder masalah apa-apa pun.... Hahaha.....

Macam lagu Najwa Latif la.......


Hahahaha....

Ader paham ka????

Banzai....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja