Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 September 2015

Ahli Baru 6 Ribu Orang Sebulan

Bhai/DeeDee semua...

Lu orang ader dengar tak sembang deras PAS yang citer bahawa setiap bulan la nih ader lebih dari 6 ribu pendaftaran kemasukan ahli baru dalam PAS....  6 ribu orang bhai... Bukan kecik anak tue nilainya...  Hahaha... Yang sempat diproses katanya cuma dalam 4 ribu ja....

Pergh...

PAS dah glamer la... Ramai betul orang Melayu dah masuk PAS... Hahaha...... Sebab hanya orang Melayu ja boleh masuk PAS.... Melayu tu Islam kan..... Hahahaha..... Sebab PAS bukan perlukan sokongan dan undi dari orang bangsa lain.... cukup dari Melayu ja PAS dah boleh menang dengan selesa.... Hahahaa

Tak percaya ka.... Tak percaya... Cuba tengok kat Terengganu yang hampir 90% penduduknya Melayu.... Tengok sana... PAS dah menang dan pegang kuasa kan.... Betul dak...., Mudah jer PAS menang dan pegang kuasa di Terengganu..... Hahaha... tapi cuma sepenggal....  Aik... sepenggal... kenapa sepenggal.... Hahaha... mana pergi sokongan 90% Melayu di Terengganu,.,,,, Hahaha.... takkan la Melayu tak sokong PAS.... Melayu tue kan Islam... Islam itukan Melayu.... Takkan la Melayu tak sokong Parti berjenamakan Agama Islam....

Adoyai...

Okeh.... tengok pulak di Kedah.... di Kedah sana tue..... Melayu menguasai hampir 70% penduduk di sana...... So... pasai Melayu dah majoriti.. tengok senang ja PAS nak menang dan menguasai kerajaan Kedah..... Tak percaya... jangan la wei... siap jadi Menteri Besar Kedah lagi.... sebab orang Melayu pasti sokong PAS.... Hahaha.....  tapi cuma sepenggal jugak.... Hahaha... takkan la orang Melayu Kedah yang katanya kuat agama macam orang Terengganu tue tak mau kat Parti berjenamakan Islam nih... Biar betul....

Hahaha...

Tengok di Kelantan... dimana majoriti orang Melayu aderlah 95% ... tengok macam macam PAS pegang kuasa... dah dekat 30 tahun la bhai... 30 tahun..... Hahaha.... sebab semua Melayu kat Kelantan akan undi PAS... tak percaya ker... Hahaha... jangan la bhai... UMNO/BN mana ader tempat di Kelantan... takder satu kerusi pon yang UMNO/BN menang di Kelantan.... semua kerusi milik PAS.... PAS cukup kuat ... walaupun pernah tinggal 1 kerusi ja beza... pasai aper tinggal 1 kerusi ja beza tue... pasai kerusi yang lain dah patah kaki... pasai tue la... Lu orang jangan ingat tinggal 1 kerusi tue sebab UMNO/BN yang amik kerusi yang lain tue... tapi pasai semua kerusi yang lain tue rosak patah kaki ... jadi tak boleh la dibawak digunakan dalam dewan.....

Hahahaha....

Kekal la perasan..... Duit untuk kendalikan ceramah pon la nih menggagau nak carik... ader hati nak sombong dengan rakyat,.... pastu ader hati plak nak bertanding 222 kerusi Parlimen dan semua kerusi DUN.... Agak-agak la sembang giler nih.... hahaha

6 comments:

  1. bhai.....tu maknanye org trangganu x brapa islamik.....sama mcm org kedah....kurang islamik jugak tu....hanya org kelate je yg betul2 islamik....itu pun tengok le pru14 nnti....raso2 nye.....jadi kurang islamik jugak kot....hahaha.....aku takan undi pas selagi pakai status lebai...ulamak...tp perangai munafik....cakap kat masjid/surau lain...benda yg diamalkan lain...

    ReplyDelete
  2. Hahahahah...tiap-tiap bulan 6k aiks...bayangkan sampai PR14 nanti,setahun 72k kali dgn 4thn thn..wooow dekat-dekat setengah JUTEEEE... hebat-hebat tok lebai ni,bila jebon2 dah diterajang ramai yg join PAS.heehehhehhehe....parti yamuk amanah..nak dapat 1k pun susah...TENGUK HEBATKAN PAS..NAK BERTANDING 222 KAWANSAN PARLIMEN....WOOOWWW BOLEH BUAT HUDUD...

    ReplyDelete
  3. Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia hari ini berkata beliau belum menerima sebarang usul mengenai rang undang-undang (RUU) hudud untuk dibentangkan pada sidang Dewan Rakyat yang akan datang.

    Beliau berkata demikian ketika ditanya sama ada RUU itu akan dibawa pada sidang akan datang yang akan bermula bulan depan.

    "Saya tidak menerima sebarang usul mengenai perkara itu kerana sesi Parlimen akan datang pada Oktober.

    "Lama lagi dari sekarang," katanya kepada pemberita ketika di Perhimpunan Agung Antara Parlimen Asean (AIPA) ke-36 di Kuala Lumpur hari ini.

    ingat janji si rover tu. dia nak perang besar kalau ruu tak dibentangkan oktober nanti...

    ReplyDelete
  4. No wander di tempat saya borang untuk menjadi ahli PAS-Chai sold out. Di sebabkan sukar untuk mendapatkan borang tersebut maka di anggarkan setakat ini di tempat saya seramai lima ratus orang sudah mengisi borang berwarna kuning bukan hijau.

    Dengan bantuan siku, lutut dan cakar hariman TUANG Presiden PAS-Chai sudah berangan
    angan untuk menurun kan calon dari DHPP untuk bertanding di setiap kerusi yang DAP tandanggi. Eek, masih ada kah lagi DHPP. Berani kah mereka menjadi calon dengan ada nya
    "BAI'AH TALAK 3"? Terlupa pulak, Kata PAS-chai di khaskan untuk para lebai aja. Di dalam DHPP ada pak pak lebai ke? Tak tau lah kalau "TIGA CALIT" di dahi itu juga di anggap lebai.

    Berangan angan tak salah kalau apa yang di angan kan itu bukan di ilham kan oleh "SYAITAN"

    ReplyDelete
  5. 6 ribu x 5 bulan = 2.6ratus ribulah,ahli pas woi.gumbira.gumbira

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja