Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 September 2015

Eh, Tak Malu Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Sekarang nih semua orang sedang perhatikan aper tindakan Azmin Ali... Aderkah dier nak bagi muka kat PAS di Selangor... Sebab PAS memang dah tak berminat nak bersama dengan DAP dan AMANAH ... PAS pon taknak deal aper-ape pon dengan PSM ... PAS cuma nak deal dengan PKR jer..

Sebab itu la sekarang nih... Bukan setakat Azmin Ali jadi perhatian pasai dier lead Negeri Selangor Darul Ehsan... Tapi semua orang dok perhatikan juga tindakan Wan Azizah... Aderkah Wan Azizah berani nak amik tindakan keatas Azmin Ali sekiranya Azmin Ali bertegas nak biarkan PAS dalam pentadbiran Neger Selangor walaupun tiada ikatan aper-aper ngan parti pembangkang lain...

So....

Kiter tengok aper Azmin Ali nak buat dan aper pulak Wan Azizah nak buat... Takkan la diorang takut kat menantu pak lebai... Takkan la kot.... Kiter tau PAS akan buat aper-aper sajer untuk menjamin kepentingan kewangan mereka di Selangor... Samer macam aper yang berlaku di Pulau Pinang... Hahaha....

Semua pasai duit... Hahhaa... Tak tahu malu ke?

3 comments:

  1. Salam C++

    Bila masuk bab duit, terbang semua jihad, fisabilillah, redha Allah...bagai...

    Itulah wajah pemimpin PAS Yong nampak sekarang. Jadi, jangan salahkan Yong kalau Yong pergi.

    ReplyDelete
  2. pas telah berkhianat pada perjuangan harapan rakyat,rakyat marhaen dah lama sangat menderita,rakyat perlukan pembelaan,sangkakan parti yg di anggotai oleh lebai2 ni dapat mem bela rakyat,rupa2nya lebai2 ni ada lah pen gkhianat,pengkhianat ada rasa malu ke

    ReplyDelete
  3. Bn, pkr, pas ,dap dan yang sewaktu dgn nya...kalu pasal 3 ta...hampir semua terjun cuma hanya sedikit yang tidak akan berubah..pasai tu la jgn fanatik menyokong mana mana parti..kalau tidak barang tentu luka, hampa dan kecewa...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja