Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 September 2015

Rokok Patuh Syariah

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.. Hari nih gua terkezut biler ader tersermpak ngan member lama kat warung tepi jalan. Dier tengah sarapan pagi.... Gua pon tanya la khabar sepatah dua kata... Tetiba... Gua terpandang yang dalam gambar kat bawah nih...




Pergh.... Barokah tue... Hahaha ... Mesti rokok nih patuh syariah... Syariah Compliance.... Hahaha... Silap-silap rokok nih dah dibacakan dengan 30 juzuk ayat-ayat suci Al Quran macam ader satu produk air botol yang dijual berkali ganda harganyer oleh Ostad komersial yang kantoi khalwat itu hari... Hahaha...

Terbaiklah... Aper boleh jual diorang jual... Waima agama sekalipun..., huhuhu...

Hancusss... Hahaha

1 comment:

  1. Dan belanjakanlah (harta bendamu) di jalan Allah, dan janganlah kamu menjatuhkan dirimu sendiri ke dalam kebinasaan, dan berbuat baiklah, karena sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang berbuat baik.

    masih ramai yang engkar suruhan Allah ini maka ramailah jugak sang ustaz pun yang masih isap rokok kalau tau ustaz isap rokok jangan panggil bagi tazkirah
    lepas solat doa jauhi kami dari adzab api neraka
    lepas doa nyala api depan muka tak cukup lagi hisap masuk kedalam jantung
    manusia ucap lain buat lain (masih ramai yang bodo)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja