Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 September 2015

Betulkah Ahli DHPP Berpeluang Jadi Calon

Bhai/DeeDee semua...

Just nak tanya nih.... Betulkah ahli DHPP berpeluang jadi calon....  Tak takut ker kalo ader yang berpaling tadah... melompat parti... tak takut ker akan hilang kerusi tu kalo calon DHPP yang menang tue tetiba jer pi masuk parti lain.....

Hahaha... Mesti tak takut kan... pasai akan ader bai'ah yang mengikat.... Hahaha.... camana agaknyer bai'ah yang nak dibuat aaa... Takkan ader bai'ah talak isteri kot.... Ahli DHPP bukan bernikah secara Islami.... Hahaha ... lagipun ramai ahli baru daftar masuk setiap bulan dalam PAS..  6 ribu la...

Takkan la bai'ah potong kapla kot.... Agak-agak la..... Hahahaha.... Ini semua ayat penyedap hati jer... Hahaha,... Ayat nak bekap nak tunjuk masih ader taring dan kuasa... Hahaha... Lawak la Hadi Awang nih.... Hahaha.... Tak beragak-agak nak keluar statement....  Tempat yang dah biasa bertanding selama ini pon ader yang hilang deposit... lagi mau sembang deras nak bertanding di kawasan DAP bertanding....

Hahaha... Kawasan Marang pon banyak kali pernah kalah ngan BN... lagi mau sembang mau lawan kat tempat DAP.... Agak-agak la wei.,... Ini mesti pasai tak pernah tengok muka kat cermin... Hahaha.. ini mesti ikat lilit kain tue kuasa sangat sampaikan oksigen tak boleh nak pi otak.... Hahaha....

Lawak aaaaa..... Agak-agak la wei.... Kasik menang dulu kat semua area yang selama ini lu bertanding baru la nak sembang kemas nak bertanding kawasan orang lain.... Jangan la buat malu..... Cermin dulu muka tue..... Hahaha


4 comments:

  1. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
    1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

    2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

    3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

    4. Masa Muktamar lebai lebai dan pro ulama macam seronok sakan guna CAI masa memilih. Ini cara islam ka cara yahudi guna cai ni tuan tuan

    5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

    6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

    AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN USTAZ USTAZ SAMPUL.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

    ISLE-ISLE

    ReplyDelete
  2. Salam tuan sb,
    Hg tak mau komen pasai kes timbalan pendakwaraya hilang tu ke?
    Ulas la sikit

    ReplyDelete
  3. PAS kan akan dapat pertolongan ALLAH,mereka kata ikut landas islam,tapi ikut cara demokrasi (yahudi & nesarani).Depa kata ikut cara Nabi muhammad,hahaha, Nabi dulu menang presiden parti kat mekah dulu-dulu,kebetulan atok nabi jadi ahli majlis tertinggi kaum quraish dulu.Nabi siap pilih saidina abu bakar sebagai timbalan president, naib president ialah saidina umar,usman dan Ali. Manakala DHPP mereka pula abu Jahal, Abu lahap.Uuups terlupa pula dulu nabi gunakan sistem "Cai" terpaksa lantik Aisyah (crony abu bakar) sebagai ketua wanita.Dan ramai AJK kaum quraish seperti khalid al-walid.dan ramai lagi.Bila ramai sahabat nabi belut, nabi suruh mereka bertaubat kalau tidak suruh hapuskan mereka,itulah sebabnya ada perang badar,khandak,uhud,sebab nak hapuskan orang2 yg belot ni..Islam tersebar 2/3 dunia sebab nabi letakkan ramai calon-calonya diserata pelusuk dunia.Di parsi,di rom,di spain dan di asia tenggara.Mereka menang besar kerusi-kerusi parlimen..di negeri2 kapir calon DHPP pun menang besar juga.Inilah contoh yg mereka ikut sebab depa kata ikut nabi.

    ReplyDelete
  4. anon September 7, 2015 at 6:27 PM...

    ustaz sampui saja ka yang hang dok perati?

    kasihan betui...

    nak jadi pemerhati kena la perhati semua...

    jebon ka balachi ka baruah ka penchachai ka...

    semua kena perhati sama...

    baru la layak menggelar diri pemerhati...

    kalau ustaz sampui saja yang hang dok diperhati...

    itu iri hati namanya!

    awat?

    tada masyuk ka?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja