Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 September 2015

PAS Makin Bercelaru

Bhai/DeeDee semua...

Dua tiga hari nih gua seronok melayan pemuka-pemuka PAS yang begitu taksub dengan Hadi Awang.... Hahaha.. Ketaksuban mereka menyeramkan gua... Sikit jee lagi dah nak hampir dengan cara ketaksuban para pengikut ajaran sesat macam Kerajaan Langit Ayah Pin ataupun Ajaran Hassan Anak Harimau mahupun Ajaran Rasul Kahar...

Ketaksuban yang sungguh-sungguh hebat.. Semacam sudah dijampi mantera... Sampaikan seperti tidak boleh berfikir sendiri.... Kalau dalam UMNO kita biasa nampak ketaksuban adalah diaebabkan oleh jawatan, pangkat dan wang ringgit... Tapi dalam PAS ketaksuban ini jauh lagi kritikal... Sebab tiada asas dalam ketaksuban itu... Semacam sudah disihir...

Yang lagi best tue dijaja sana sini akan kehebatan pimpinan Hadi Awang... Kononnya berjaya mendamaikan puak-puak bertelagah di Yaman... Walhal Hadi Awang pergi ke Yaman sekadar bertemu pelajar-pelajar Malaysia di sana sahaja.... Puak bertelagah di Yaman pun tak kenal siapa Hadi Awang... Lagi mau pentaksub Hadi Awang nak sembangkan kehebatan Hadi Awang dalam mendamaikan pertelagahan kaum dan puak di Yaman.... Hahaha... Langsung tak relevan...

Memang SB (cawangan khas) ada yang pantau Hadi Awang... Malah Agensi pon pantau Hadi Awang.. Jadi kalo nak kata hebat sangat Hadi Awang nih agak-agak lar yer....  Tolong jangan buat lawak seram macam nih... Hahaha... Kalu nak nampakkan lagi hebat... Baik sembangkan bahawa Hadi Awang la yang mula-mula telefon kat pemberontak di Ukraine bagi mendapatkan akses kepada kotak hitam pesawat malang MH17.... Baru la gempaq.... Hahaha

Yang lagi best tue... Biler ader pentaksub yang kata CIA pun pening kapla nak baca politik kat Malaysia.... Hahaha... Memang la CIA pening... Sebab ramai bijak pandai pon boleh kena perdaya dek kehebatan Hadi Awang nih... Hahaha... Malah CIA lagi pening biler kebejatan Najib Razak dibekap oleh Hadi Awang... Sambil dibantu oleh Mursyidul AM PAS ... Hahaha.. Yang lagi best tue ..,semua main percaya borong apa sajer yang Hadi Awang cakap..., hancusss lar.... Taksub melampau.... Hahaha

Adoyai lar..


11 comments:

  1. Ini serupa lawak seramm versi walauns.kah kah kah

    ReplyDelete
  2. pagi jadi ulamak petang menjelirkan lidahnya macam anjing.

    ReplyDelete
  3. boh,puak2 ni dah macam pengganas ISIS je dah...mcm ni mmg membahayakan keselamatan negara Malaysia dgn taksub gila..mintak pihak berwajib pantau..tq...

    ReplyDelete
  4. Dewa putar belit ni. Mana laa CIA bley lawan bhai. Ularmak akhir zaman

    ReplyDelete
  5. Saya dah keluar dr kepompong walaun.
    .amin

    HIDUP GHB

    ReplyDelete
  6. KERANA MULUT LONGKANG PEMIMPIN MEREKA YANG MENJEBON, MEMBARUA DAN MENTOLOL JEMAAH SENDIRI.
    Elok juga ahli turut berbaiah cagar bini masing2 supaya tak keluar meninggalkan PAS. Karut punya jenis bidaah yg diamalkan.

    isle isle

    ReplyDelete
  7. no coment... kalau nak jadi keyboard warrior pun jadi lah tapi ulasan tu bg logik di akal... nak sokong golongan haprak baru pun sokong lah...tapi jgn hina orang...lebih lg bekas boss anda semua... dulu puji melangit..kata Tok Guru Ilmu tinggi n Ya Memang pun (memang layak di angkat Naib Ketua Ulama Sedunia...Dangkal n Muflis kah Pemikiran Gerakan Islam Dunia melantik n mengangkat Nya...) kami tahu apa yg tersirat...bab Yamen tu kena tau sapa bks President Abdullah Salleh...siap Syiah Hauti... Apa ada di Sanaa... Bagaimana Negeri Hadramaut...baru boleh ulasan.. kalau ulas dari kaca mata cia n israel tu memang confirm tali barut mereka ( kalau di msia ni dap barua tu lah..) kompolan penyokong ghb jgn terlebih sudu menghitung orang Pas.. hitung lah kepala hang pa semasa kes khalwat hotel pedana tahun 1990an...kes bendera hitam dari karbala...kekalahannya semasa pru 12 n pru 13 n Tim Pas Puast... kes majlis mujahidien bendera hitam di setoi Thai masa raya yg lepas n kes selfie dgn amoi cina bersih 4.... kes bai'ah taklik...n kes jadi barua dap cina penang n terasul bila bercakap... tunggulah masa yg akan menetukan....lebih byk perkara menyayatkan berlaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahmabkah....sebijik macam artikrl s3but tang perangai hang.

      Terima kasih la komen.....siap dgn bukti sekali....hahaha

      Delete
  8. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
    1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

    2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

    3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

    4. Mempunyai aura-aura sayang UMNO dan pemimpinnya berpeluang muncul kerap di TV3 atau Utusan.

    5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

    6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

    AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN USTAZ USTAZ SAMPUL.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

    ISLE-ISLE

    ReplyDelete
  9. memang orang yang ada perjuangan atas dasar islam dipantau dari dalam dan luar negara
    oleh ajin ajin yahudi bila silap langkah senang sikit nak tuduh pengganas itu saja tujuan utama
    memang cia tak perlu sanagt nak pantau kat tm ni sebab ajin depa kat sini melambak
    apa pun Islam tetap dimusuhi tetapi tetap dilindungi oleh Allah sampai hari yang dijanji
    kalau natang pandai becakap deap akan kata teroknya manusia ni
    hukum hukum Allah pun disanggah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja