Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 September 2015

Kekuatan PAS Yang Tidak Boleh Disangkal

Bhai/DeeDee semua...

191 kawasan tue bhai... Konfiden PAS memang kuat.., hahaha... Tak tergugat pon dengan parti nyamuk berlogo cangkul dan gear tue,.. Hahaha.. Aper ader hal... PAS memamh cukup kuat,,. Dan pada PRU14 nanti PAS akan bertanding semua kerusi... Hahaha.. Lu jangan pandang rendah kemampuan PAS bhai.. PAS hebat...

Err..... Sekadar nak tanya... Ader cukup duit ka nak bayar deposit PRU.... hahaha... Dengar khabar la ni collection setiap kali ceramah walaupun yang bagi ceramah tue top gun dalam PAS ... duit collection derma jihad dapat seciput ja... Ader yang gua dengar tak cecah RM300 pon walau yang datang tu Hadi Awang, Nasharuddin Tantawi dan Nik Abduh... Hahaha...

Nak hulur kat ostad pon tak lepas ini lagi mau collect duit untuk deposit PRU... Hahaha...

Terpaksa la guna aura Ostad Envelope Golf GTI untuk peramaikan orang datang dengar ceramah... Kot boleh tabung milo dan uncang kain terisi.... Hahaha... Ostad Envelope pon nak gak bahagian dier.. Ahaha... Kesian la..


6 comments:

  1. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
    1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

    2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

    3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ????? SEMASA PEMILIHAN DALAM Muktamar KELIHATAN ustaz yang ulama macam SERONOK SANGAT tapi tak lah sampai terkinja kinja MENGGUNAKAN CAI masa memilih calon hati.. Cara isle kot ni.

    4. Mempunyai aura-aura sayang UMNO dan pemimpinnya berpeluang muncul kerap di TV3 atau Utusan.

    5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

    6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

    AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN USTAZ USTAZ SAMPUL PAS.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

    BABULU JA

    ReplyDelete
  2. Gerun ke PAS nak bertanding semua kerusi.. x payah nk lemahkan semangat kami.. kami bukan GHB bro.. kalau DAP berdehem siap tunduk membisu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam C++ ,

      Wan Rosli

      Lu lagiiii Wan Rosli ? Lu tak provok tak boleh ker? Lu sengaja cari pasal... eh lu sendiri kat blog mana entah kata kita kena bincang elok, beradab, academically !! why opt to provocative way.. dah ilang akal ker @ marah ?

      Lu paham ka saja lu buat tak paham ... pasal PAS memang tak pernah sekuat UmNo & dijangka, realistically, tak akan b'tanding di semua kawasan UmNo bertanding.

      Sapa pemimpin PAS yang cakap nak bertanding semua 191 kawasan Melayu tu SAH 1 lagi penipuan PAS. Cakap tak pakai otak @bacaan politik rendah) .. oh ya geng ustaz pakai siku & lutut, ek !

      Wirid lu tak habih-2 ingat kami sapa yg tak sokong TGHH, PAS tu semestinya sokong DAP or vice versa !! Ikut tajuk ler... kami pun Muslim@ orang Islam. Lu ingat sapa tak sokong PAS @keluar PAS kira murtad, kapir ker APAAA ??? Lu nak sesat, lu nak jadi tolol, please lu sesat, tolon sesorang aje lah ..jangan ajak orang lain !

      Lu Wan Rosli ...lu sama ada betul-betul arrogant berlagak alim tapi sombong ??

      atau,

      apparently u r such a p**ck... a xenophobic Malay chauvinist ... like we ain't Melayu, Islam kalau sokong selain PAS ??? Screw u !

      PAS nak tutup kelemahan sendiri dengan bagi alasan DAP blah blah blah "kafir", "Cina tak boleh harap, baik sangat", "Cina paham komunis", bagai ?? .... arghhh, lu sama saja perangai UmNo main sentimen perkauman & cenderung berlaku zalim kepada (orang sendiri atau) kaum lain !

      Delete
    2. Siapa yang gerun Wang Rosli? Yang meroyan hari-hari adalah geng sarban.....sampai bini orang pun sebuk nak ceraikan...punyalah busuk perut mengalahkan jin.......

      Delete
  3. kalau setakat pandai perabihkan bogheh sapa pun boleh jadi pemimpin, lu tengok la sendiri hasil campur tangan nik amar pada bazar tok guru sampai skang bazar tu masih banyak yang kosong dari yang terisi

    ReplyDelete
  4. Hanz azrul keidentech.. lu org ada baca ka tarak .. main ikut2 je.. ini macam perangai GhB.. apa saja DAP cakap semuanya betul tak boleh ditolak ibarat hadis sahih..

    Aku cuma mengulas tulisan penulis artikel.. dah dia sindir.. aku jawab lah dgn sindiran.. itulah cara PAS penuh dgn hikmah..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja