Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 December 2022

Rebranding Kementerian Tu Tak Libatkan Kos Baru Ke?

Bhai/DeeDee semua...

Itu hari lagi gua dah bercadang nak tulis bab nih.. tapi disebabkan macam-macam hal.... tue yang sangkut semua tue... Hahaha... Tapi takpa hari nih gua boleh tulis sikit... Hahaha

Sekadar nak tanya jer... kerja rebranding Kementerian tu tak libatkan kos baru ke??

Hahaha... sebab nama dah tukar... mestilah signboard kena tukar... mestilah letterhead kena tukar... mestilah chop getah dan sebagainya kena tukar... itu belum masuk lagi benda-benda kecik dan besar yang lain... macam pada buku cek ker aper ker...

Hahaha... gua tak pernah kerja pejabat... jadi tatau la berapa banyak benda yang kena tukar lepas rebranding Kementerian nih... Hahaha ... takkan la buat rebranding tapi satu apa pon tak tukar... Hahaha... aper kejadahnya camtue..

Er.... semua yang tukar nih tak libatkan kos baru ke?? Tak kena keluar modal ker??? atau ader Taikun yang sponsor... Kapitalis yang sponsor... Tokey yang sponsor...

Hahahaha... nak kencing orang kampung boleh la.... Hahahaha

Sebijik Sebuntat Anwar Ibrahim nih dengan Najib Razak, Muhyiddin Yasin dan Ismail Sabri ....

Walanon dan Bangsa Slurpp apa tau.... sama bodo dengan Walaun dan Machai... hahaha..



8 comments:

  1. Ikutlah admin nk kata apa. Semua komen rasanya diri hebat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah Kah Kah .... mesti tak paham apa itu proses rebranding... Kesian aaa

      Delete
  2. hang ajelah yang pandai, ada sorang lagi atok yang pandai, jadi korang berdua ajelah yang pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat itu ja?? Takdak jawapan atas point gua tu ka? Hahahaha.... Belajar la jadi orang pandai... kesian sungguh la

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Mimin pun dah koyak nampaknya! Perangai sebiji macam mat sanusi. Seronok dia belasah orang kiri kanan. Tapi ingat tak masa dia kena hentam netizen semasa langgar SOP Pkp dulu
    KOYAK teruk dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua koyak ke?? Hahaha... lu silap bhai.... Gua kan dah cakap banyak kali dan dah lama dah...

      Gua bukan kaki ampu dan bodek... Gua tak makan duit dari orang politik atau kayangan... Mana betul gua puji... Mana salah gua maki...

      Takdak bias sapa-sapa .... Hahahaha

      Ker lu baru jumpa blog gua nih??? Tu yang lu tatau prinsip gua??? Hahahaha

      Delete
  5. Sori bhai... gua terdelete... huhuhu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1