Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 August 2013

Hujah JAKIM Paling Lawak

Bhai/DeeDee sekalian...

Bukanlah tujuan gua nak defend Maznah Yusuf... Tapi gua rasa aaaa JAKIM kena la bagi hujah @ alasan yang lagi kukuh la... Stakat nak bagai alasan lawak camnie buat malu jee kat orang-orang bukan Islam...

Sungguh... Alasan nih pada gua aderlah alasan paling dangkal dan lawak yang pernah gua dengar.... Hahaha... Yang best tue keluar dari mulut orang-orang yang katanya tinggi ilmu agama nyer...

Aper daaa...

Gua alasan najis berat... Walhal kalu najis berat sekalipon selepas di"sertu" takder masalah la... Uruskan diri dengan sertu menggunakan air tanah... Okeh la...  Stakat najis berat jer... Tak sampai kena mintak taubat dari Allah Taala macam kalu sengaja bersentuhan dengan bukan muhrim (berpelukan dalam keadaan basah lelaki dan perempuan dalam kolam renang seperti yang selalu Majalah Mangga pamerkan)

Yang itu betul la memang haram... Sebab nak kena bertaubat kepada Allah Taala...  Sentuh anjing dalam keadaan basah berganda lebih baik daripada sentuh antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim...

Atau... Kot pada pandangan JAKIM nih... Bersentuhan antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim adalah tidak berdosa ...hahahaha... Memalukan lah JAKIM nih.... Hahahaha... JAKIM nih gua rasa kena diantar menjalani pemurnian aqidah nih... Dah teruk sesatnyer... Hahahaha...

Ker JAKIM nih baca dari kitab lain kot... bukan kitab kuning "Perukunan" @ dari kitab Mustika Hadith.... errr.... atau JAKIM nih dah diserap oleh elemen SYIAH.... hahahaha ....



Sedikit tambahan kepada artikel diatas..... Hahaha...

Agaknyer pada JAKIM.... gambar dibawah ini langsung tidak menghina Islam... Malah gambar dibawah ini menaikkan martabat Islam itu sendiri..... Hahahaha..... JAKIM ... JAKIM.... samer karut macam Harussana-sini..... hahaha

Gambar yang menaikkan Martabat Islam oleh Bakal Ketua Agama Islam Selangor .... Hahahaha

13 comments:

  1. kih kih kih gelak berguling
    memalukan dan menjatuhkan maruah orang Islam lain
    Jakim telah menghina agama Islam dengan membuat lawak sebegini rupa

    ReplyDelete
  2. Org Jakim ni sibuk hafal kitab 'mutiara yg hilang'...hahaha...apapun, kes anjing ni sebenarnya membawa pencerahan kepada yg x tau. Byk hukum hakam yg kita belajar masa kecik dulu sebenarnya ajaran dri mazhab melayu...hahaha

    ReplyDelete
  3. sori,,,permata yg hilang laa...hahaha

    ReplyDelete
  4. Kalau macam tu basuh berak dalam keadaan basah pun kira haram lah? Jakim ke jakun tu?

    ReplyDelete
  5. Bhai Taufik...
    Hahaha... ini bukan stakat gelak guling-guling lagie... tapi siap gelak gelek lagie... hahaha

    Bhai BunBinBan...
    Hahaha... Mutiara yang Hilang... itu DragonBall..... Kalu buku Permata Yang Hilang... aper ader hal.. gua ader full collection Kamasutra ebook... hahaha

    Bhai Waris...
    Puak JAKIM tue pakai kertas la salat ponggong... hahahaha... diorang mana ader basuk berak guna tangan dan air... Hahahaha...

    ReplyDelete
  6. Tuan.

    Artikel terbaik yang memang saya dah sangka dari Tuan.

    ReplyDelete
  7. Err.. kat Jakim tu ramai ostad tajwid dengan dengung agaknya? hahaha

    ReplyDelete
  8. Kalau PR berjaya ke Putrajaya. Pastikan semua ostad2 yang duduk Jabatan agama tau berbahasa Arab. tolonggggg la!

    ReplyDelete
  9. kuakuakua, jakun betul.. buat statement jakun meleis double-standard lagi, kan dah kna cop jakun, nama pun dah bunyi nak dekat sama dah tu kuakuakua~ XD

    ReplyDelete

  10. (Dan (ingatlah), ketika Tuhanmu mengeluarkan keturunan anak-anak Adam dari sulbi mereka dan Allah mengambil kesaksian terhadap jiwa mereka (seraya berfirman): “Bukankah Aku ini Tuhan-mu?” Mereka menjawab: “Betul (Engkau Tuhan kami), kami menjadi saksi”. (Kami lakukan yang demikian itu) agar di hari kiamat kamu tidak mengatakan: “Sesungguhnya kami (bani Adam) adalah orang-orang yang lengah terhadap ini (keesaan Tuhan)”).

    ramai orang sambut raya tak ramai yang sambut idul fitri.
    ini tahun macam macam ada

    ReplyDelete
  11. Nampak macam isu-isu agama sengaja di"hot"kan padahal takd ala seberapa..

    Ada isu "BESAR" yang nak ditengelamkan ke dengan isu-isu sebegini?

    ReplyDelete
  12. Ini standard alasan orang agama yang maka gaji. Banyak lagi perkara yg dilakukan orang Islam yg menghina agamanya. UMNO menolak hukum Allah serta memperlekehkan hudud tak menghina Agama Islam ke? Ape Jab Agama JAWI, JAIS, JAIP e.t.c takut nak keluar fatwa tentang ihi sebab takut kena buang kerja. Malulah dengan orang kafir. Mereka pun dapat melihat kebodohan al ustaz al ustaz JAKIM ni. Tu pasal, orang kafir di Malaysia ni payah nak tertarik dengan Islam. Kau tanggunglah dosa ini diakhirat nanti

    ReplyDelete
  13. joke of the month..selamat hari raya............

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja