Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 August 2013

Suasana Pelik Hari Raya

Bhai/DeeDee sekalian...

Gua ader citer skit nak dikongsikan ... Pengalaman gua solat sunat Hari Raya Eid'ul Fitr..... Satu suasana pelik Hari Raya... Hahaha

Semalam... Setelah usai solat sunat hari raya.... Gua pon bergegas lepak kat pintu utama masjid... Nak cari peluang kot-kot boleh terserempak ngan member-member satu sekolah dulu..

Punya la ramai orang gua salam... Tapi sampai ke sudah... Takder sorang pon member-member sekolah atau orang yang gua kenal yang bersalam dengan gua... Hampeh.. Mana pergi semua orang... Takkan semua beraya kat tempat lain kot..

Kenapa plak ramai jemaah solat hari raya kat sini aderlah orang tua-tua dan warga asing.. Pelik aaa... Sebab ramai yang gua jumpa aderlah orang Indon dan Bangla ... Takkan la member sekolah gua semua sudah beraya di Indon dan Bangla sampaikan bertukar warga Indon dan Bangla plak yang lepak kat sini...

Hebat Malaysia nih... Ini baru betul 1Banglindonsia... Hahahaha

Giler aaaa...

5 comments:

  1. beraya kt mana bro? sempadan indon bangla ke. tapi kt dlm peta dunia xder. hahahahaha..

    selamat hari raya bro.

    ReplyDelete
  2. LoL bro C++... selamat hari raya bro :D

    ReplyDelete
  3. itulah hakikat sebenar yang duk ada depan mata anda dalam negara anda sekarang ni 20 30 tahun akan datang mungkin tinggal anda dan pengurusan masjid yang ada bersama anda dihari raya ketika itu. sodih melayu harap melalak aja lobih negara pun mula dipenuhi orang dari luar yang tak mau nak keluar

    ReplyDelete
  4. xde peliknya bro..
    ni suasana biasa je..
    10-15 tahun lagi..
    xkan jumpa lagi dah warga msia solat raya..
    semuanya mamat2/minah2 bangla/vietnam.. & myanmar je !!

    ReplyDelete
  5. Petanda melayu bakal pupus di bawah pentadbiran umno bila mamak, myanmar dan bangla diserap jadi melayu... hehehe

    HIDUP ME LAYU

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja