Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 August 2013

Syria : Siapa Yang Untung

Bhai/DeeDee sekalian...

Sekali lagi warga Malaysia dan dunia kena main dengan media dalam isu Syria nih.... Dalam kes di Syria nih... Siapa yang untung ... Hahaha

Berapa ramai yang terpedaya dan diperdayakan oleh media yang jugak dikuasai oleh para spekulator ekonomi... Hahaha... 

Isu senjata kimia la... Isu gas beracun la... Isu penggunaan bom napalm dan fosforus la.... Hahaha... Lawak siot... Kalu lu orang nak tau... Dalam banyak kes konflik yang berlaku dalam dunia nih... Terutamanya di kawasan Timur Tengah .... semuanya ader kaitan dengan Amerika Syarikat dan Israel...

Malah... Yang selalu guna bom napalm dan fosforus aderlah Amerika Syarikat dan Israel... Begitu jugak dengan "depleted uranium shell" sama ada pada peluru meriam mahupun pada peluru berkaliber besar...

Malah... Dalam perang dunia kedua dulu... Tak ramai yang tahu bahawa Tentera Berikat (Amerika Syarikat dan Britain) la yang paling banyak guna gas beracun dan senjata kimia... Tak kira la dari penggunaan "agent orange" sampailah kepada "anthrax".... Hahaha

Malah Tentera Amerika dah banyak kali buat ujian menggunakan "small pox" sebagai senjata kimia masa depan... Dan salah satu ujian yang Tentera Amerika pernah buat aderlah wabak "Ebola" yang dibuat khas dan diuji di Afrika...

Jadi... Dalam kes di Syria nih... Siapa yang untung??? Hahaha.. Yang untung tentulah Amerika Syarikat (yang ekonominya tengah teruk), Israel (mengekalkan status quonya di Timur Tengah) dan Arab Saudi/Qatar (kerana boleh menaikkan harga minyak dan gas kepada harga spekulator iaitu USD$400 setong)...

Hahaha... Skrang nih Halliburton dah kuasai telaga minyak di Iraq dan Afghanistan... Dan kalu harga minyak naik... Sure Amerika Syarikat akan untung dan secara otomatiknya saluran gas dan minyak di Timur Tengah akan dikuasai oleh agen-agen Amerika Syarikat...

Hahaha... Obama skrang nih tengah berkira-kira nak serang Syria atas alasan Syria menggunakan senjata kimia dan gas beracun kepada rakyatnya... Dan inilah yang dimainkan oleh media-media celaka macam Al Jazeera, Al Arabiya, CNN dan banyak lagi ... Termasuklah jugak oleh media Malaysia... 

Hahaha... Hebat perancangan diorang... Sampai takder satu pon cerita yang benar dari Syria yang dapat lepas didalam media nih melainkan semua cerita yang sudah difabrikasikan oleh media celaka nih.... Satu perancangan bersepadu... lengkap melengkapkan.... 

Seperti gua pernah katakan dulu... hasil dari maklumat operatif agensi yang gua pernah berkhidmat dulu (dimana diorang nih skrang dah lebih 3 bulan berada di Syria) .... Ini semua kerja dan mainan CIA dan MOSSAD.... Siapa yang buat kerja jahanam di Syria kalu tidak agen-agen rahsia CIA dan MOSSAD yang jadi agen provocateur ..... Ala... teknik yang samer yang kasi kecoh dalam mana-mana himpunan rakyat la... Samer jer teknik yang boleh dibaca dan dijangka.... Hahahaharamjadah.....

Jadi... Dulu ader orang tanya... Kes Syria dah lama berlaku... Kenapa Amerika Syarikat tak mau masuk campur... Hahaha... Skrang lu sudah tau kan jawapan pada soalan lu... Hahaha... Amerika Syarikat memang tunggu masa yang sesuai.. dengan isu yang sesuai... Semuanya dirancang terbaek oleh agensi kontraktor keselamatan yang berbayar... Hahaha... Celaka betul lar...

Dan siapakah pembayar kepada operasi nih.... Hahaha...... Sudah semestinya negara teluk seperti Arab Saudi, Qatar, Kuwait dan UAE... Hahahaha... Semua mau push OPEC naikkan harga minyak mentah.... Hahaha

PS: Ader orang tanya gua... Kenapa tak update citer pasai Hari Kemerdekaan... Err... Bukan ker Zainal Kling dan Ramlah Adam kata negara nih tak pernah dijajah??? Hahaha

7 comments:

  1. tak pernah dijajah konon buat sukan komanwel duk panggil kuen mai rasmi buat apa lagi kalau tak pernah dijajah sapa duk angkut masuk selain orang malayu kat sini masa tu. kalau nak tipu pun tipu cucu sendiri sudah lah cucu orang lain tak payahlah. yang untung puak kapir jugak dan puak Islam yang pro kapir kat Arab tu dalam kes siria. sodih

    cerita kat Cina dah lupa ke atau pun kena syarat jugak

    ReplyDelete
  2. depa pakai samping & baju melayu pi timur tengah nak lawan hahaha ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  3. mana perginya puak2 yang mengatakan isu ini syiah dan sunni, mana puak yang nak gi berjuang ngan FSA, dulu mujahidin pas tu taliban di afghanistan, Saddam masa duk perang ngan Iran, semua tu hancur ditangan USA gok, hahaha puak wahabi pendokong celaka saud, sokong membuta dok kaji sejarah, tukar tiub kabo kata tukor tiub socialist,, hahahaha semuanya duit, pitih, wang, uang, semuanya pitih boh,

    ReplyDelete
  4. ctt
    yg manyak untung tokey minyak dan tokey pembuat peluru dan bom....

    ReplyDelete
  5. yg menghuru hara negara arab sekarang ni tu le raja wahabi tu......raja yg mengaku islam tapi berhati yahudi

    ReplyDelete
  6. salam,

    "Semuanya dirancang terbaek oleh agensi kontraktor keselamatan yang berbayar... Hahaha"..

    hahaha..mereka ni boleh juga rasanya dikategorikan sebagai tentera upahan...contohnya "Black water" kan C++?? betul tak?? masyuk punya operasi tentera..

    dah jadimacam zaman dolu2...para lanun berkhidmat dgn King & Queen...harta rampasan dibahagi sama rata sama rasa...halal atau haram mana ada orang jenis lanun ni nak pikior..

    aymy8888

    ReplyDelete
  7. US tak masu ksyria lagi kerana masih belum jumpa golongan munafiqeen dikalangan pejuang yg boleh diperkuda utk tegakkan demokrasi ala US.

    Apa yg susah sgt utk US hantar tentera atau drone mcm kt afghanistan n iraq utk jatuhkan bashar laknatullah. US peduli apa dunia nk kata. senjata pemusnah di iraq pun tk ditemui tp US peduli apa.

    US cuba memberi imej baik kpd syiah dn bashar kerana syiah adalah alat yg sangat ampuh utk menghancurkan islam. US tk pernh memerangi hezbosyaitan tp memburu taliban n alqaeda hingga ke lubang cacing. fikirkan lah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja