Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

24 August 2013

Ini Gambar Gua

Bhai/DeeDee sekalian...

Takder aper gua nak citerkan pon... Sekadar nak share satu gambar rare.... Hahaha.... 

Aderkah nie gambar gua??? Misteri sungguh lar.... Hahahaha


7 comments:

  1. hahahah bro C++, ni strategi bro nak naikkan pageviews blog ker? :p

    ReplyDelete
  2. 6:59. Dan pada sisi Allah-lah kunci-kunci semua yang ghaib; tak ada yang mengetahuinya kecuali Dia sendiri, dan Dia mengetahui apa yang di daratan dan di lautan, dan tiada sehelai daun pun yang gugur melainkan Dia mengetahuinya (pula), dan tidak jatuh sebutir biji pun dalam kegelapan bumi dan tidak sesuatu yang basah atau yang kering, melainkan tertulis dalam kitab yang nyata (Lohmahfuz).
    Allahuakbar.

    ReplyDelete
  3. Selamat hariraya Bhai C++..
    Lu simpan lu punya gambar kalau setakat nak tujuk belakang tengkuk lu..ha ha ha.

    Gua pun teringin nak tenguk hensem ke tidak mamat Cipan Tenuk Tapir ni..hehh

    ReplyDelete
  4. Lu dah naik nampak hohoho
    makan banyak kuih raya ka?

    ReplyDelete
  5. Mengalahkan gambar Sirul dan Azilah ...Kah3!

    ReplyDelete
  6. DeeDee Plain83...
    Hahaha... maybe la kot... hahaha....

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    AllahuAkbar...

    Bhai Azmi APA...
    Hahaha..... pasai tak hensem la tue yang sorok muka... Hahaha...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Gua tibai ration yang ader belen lagi tue... ration rendang daging kena dengan lemang Kijal...

    Bhai AlHusseyn...
    Hahaha... gua tak glamer cam diorang... Diorang sampai glamer 1Dunia... hahaha

    ReplyDelete
  7. Dah jumpa! hahaha https://www.facebook.com/angel.dustbin?fref=ts

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja