Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 August 2013

Kesalahan Bahasa Yang Melucukan

Bhai/DeeDee sekalian...

Cuba lu orang tengok kesalahan bahasa yang gua capturekan kat bawah nih menggunakan tepon cap buah epal nih...

Lokasi ...

Kawasan projek pemulihan pantai disebuah kawasan peranginan yang dikendalikan dan diseliakan sekarang ini oleh JKR ...

Macam mana lar boleh jadi camnie.... Hahaha... Memalukan lar...


6 comments:

  1. Janji dapat PROJEK dan RM RM dah masuk akaun...tak ada rasa BERDOSA / bersalah sedikit pun...sama ada projek itu...beri faedah semula kpd DUIT rakyat yang telah..di TIBAI...

    ReplyDelete
  2. la ni memang banyak pun kesalahan yang melucukan macam magnolia tu tak tau sapa buat pulak .kesian

    ReplyDelete
  3. Bhai, Ini tentu upah orang Bangla buat signboard tu

    ReplyDelete
  4. Rasa nya terlalu banyak sub sub kontrak hingga jatuh kepada pendatang asing yang tak tau Bahasa Malaysia pun.... inilah akibat nya sub sub ...punya hal.

    ReplyDelete
  5. Bhai Anak Mukmin...
    Tue la pasai... main taram jer... janji masyuk...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Magnolia ker Monggolia... hahaha... kalu Magnolia... sedap oooo... aiskrim .... hahaha

    Bhai AlHusseyn...
    Hahaha... AbangLa.... hahaha

    Bhai Ahmad...
    1.4 juta warga Bangla akan masuk Malaysia nanti... jadi perkara camnie mesti akan ader lagie.. hahaha

    ReplyDelete
  6. Bhai Anak Mukmin...
    Tue la pasai... main taram jer... janji masyuk...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Magnolia ker Monggolia... hahaha... kalu Magnolia... sedap oooo... aiskrim .... hahaha

    Bhai AlHusseyn...
    Hahaha... AbangLa.... hahaha

    Bhai Ahmad...
    1.4 juta warga Bangla akan masuk Malaysia nanti... jadi perkara camnie mesti akan ader lagie.. hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja