Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 August 2013

1.4 Juta Pengundi Warga Bangla Dibawa Masuk Mulai 2014

Bhai/DeeDee sekalian....

Gua terkedu... tak tau nak kata camana lagi.....  rasanyer nih sumer akan jadi bakal pengundi pada PRU14 nanti........ 1.4 juta warga Bangla nih dibawa masuk mulai 2014 ... cayalah... siap bagi IC khas lagie... hahaha

Aper daa... mesti SPR boleh proses diorang nih supaya senang jadi pengundi..... hahahaha


7 comments:

  1. kerja khianat dari'endless possibilities' ? ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  2. Apa alasan bawak masuk sebayak2 bangla ni..utk dijadikan pekerja asing? Ramai rakyat msia sendiri yg menganggur kerana mintak kerja syarikat tak berminat mengambil pekerja tempatan.

    ReplyDelete
  3. Elok bawak anak isteri juga sebab diaorang manusia juga bernafsu tgk wanita kang habis waminta tempatan kita..

    Kesian bujang-bujang kat Malaysia takda pasangan kelak hahaha..

    p/s: bawak anak isteri tambah lagi undi utk bn hahaha..

    ReplyDelete
  4. Tahniah pengundi umeno
    negara maju dan anak Melayu merempat
    tenaga kerja 1.4juta manusia
    diambil orang asing
    anak Melayu pandai beranak dan ngundi
    susu perah bagi kat kera di hutan!!!
    Sat gi jenayah meningkat
    Salahkan rakyat...
    Bangsat sungguh pemimpin umeno...
    kahkahkah!!!

    ReplyDelete
  5. ini projek PRU14 hahahahahahah.
    Forward looking. tahniah

    ReplyDelete
  6. Bhai C++,

    Aku tak setuju bawa masik warga Myanmar - tapi kalau dari etnik Rohingga yang Islam tu ok.

    Warga Indon pun tak payah sebab dah terlalu ramai - tapi kalau anak dara dari Bandung aku setuju, he he. ada chance utk penuhkan kuota.

    Merak8

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja