Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 September 2013

Kalau Ketuanya Sewel

Bhai/DeeDee sekalian...

Aper la nak diharapkan dengan Malaysia nih... Iyerlah... Kalau ketuanya sewel... Maka sohihnya satu negara akan sewel...  Aiyo...

Tapi kan... Yang mengundi dan menyokong ketua sewel nih cuma 47% jer... Selebihnya tidak menyokong ketua yang sewel... Hanya ahli-ahli yang sewel jer yang akan memilih ketua yang sewel...

Nasib baik la gua tak tergolong dengan kumpulan yang memilih ketua sewel nih... Hahaha... Nasib baik lar...

Sebab yang menilai dan memperakui ketua yang sewel nih aderlah ahli parti dan penyokong puak yang sewel... Hahaha...  Hanya jauhari yang mengenal maknikam... Hahaha.. Hanya yang sewel boleh mengenal si sewel...

Betul lar ader kata-kata Melayu... Yang sewel pastinya akan memilih yang sewel juga sebagai ketua... Hahaha

Aper nak jadi la... Malaysia pasti digelakkan diperingkat dunia bila semua orang tahu bahawa Najib Razak diklasifikasikan sewel oleh penyokong dier sendiri...

Hahaha... Ader paham ka???


3 comments:

  1. sedar juga puak sewel tu rupenya tapi masih suka pilih sewel

    ReplyDelete
  2. ooo... Kalau ketua UG anak buah pon kena jadi UG jugak laaa??
    Sindiran tajammmm!
    Kahkahkah!!!
    Dah kena banyak kali dengan puak haramjadah kapitalis ni...
    Kalau fikrah dah lari dari islam, sibuk assobiyah...
    Baik join geng AL...
    Abu Lahab!!
    Kahkahkah!!!

    ReplyDelete
  3. MAU JADI KAYA & BERKUASA JOIN PARTI PANDI KUTTY SEKUTU APCO ! YANG ADA KES RASUAH & SALAHGUNAKUASA,KELENTONG & SELEWENG KUAT BOLEH JADI PENGERUSI & LAIN2... ABU JANGAN LUPA !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja