Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 September 2013

Pak Samad Sudah Tua

Bhai/DeeDee sekalian..

Pak Samad (A Samad Said) sudah tua... Dia takder masa nak main menyuruk-nyuruk... Takder masa nak main kejar-kejar... Takder masa nak main gempaq gamjat... 

Kalu ader arahan suruh pi Balai, sila buat dengan cara terhormat... Pak Samad bukan Ketua Kongsi Gelap yang perlu ditangkap digari...

Antar sorang pegawai dengan surat arahan yang lengkap serta rasmi dah cukup lar... Tak payah la nak ugut-ugut dan jatuhkan air muka Pak Samad... 

Lagi banyak tindakan bodoh yang dibuat ... Lagi menampakkan Khalid Abu Bakar seorang yang tak respek sama sastrawan negara... Sasterawan negara bukan penjenayah...  Ader paham ka???

Buat malu betul lar...


6 comments:

  1. kah kah kah. dgn pak samad pun kecoh. dgn gangster lagi la.

    ReplyDelete
  2. Lantik lagi mamak tongkang ke jawatan tinggi....sejak zaman kesultanan Melaka golongan pungkok hitam ni kerjanya mengampu dan membawa kerosakan......

    ReplyDelete
  3. Apa barang tunjuk eksen dengan orang tua yang tak berdaya melawan, pi la cabar & tangkap semua penjenayah kes berat/indeks Kongsi Gelap, geng kongsi pelahap komisen pojek kerajaan sana sinun tu.

    Alasan takda undang-2 pencegahan like Ordinan Darurat & ISA depa terpaksa lepas taiko, tailo, bagai, & tak leh nak tangkap depa tu ahh semua mengarut..kasi temabk, mati saja la la mau kasi chance ker to the scumbags? Just seek & destroy, ffs !

    ReplyDelete
  4. Masa ISA ada pun kongsi gelap sudah ado.. :) Takan le kongsi2 gelap ni timbul lepas ISA dimansuhkan hohoho..

    Kes tembak sana sini ni saje nak halalkan ISA balik ko? Penahanan geng-geng konsi gelap apa cerita?

    Ala kisah pasal bendera ni biar la depa dengan saka mereka.. banyakan program patriotik semangat cintakan negara ok la asik k-pop gangnam je buang duit juta2 watpe..

    ReplyDelete
  5. apa pun boleh tak kan tak boleh
    kasi pukui habis sama itu puak penjenayah buat sussah negara saja

    ReplyDelete
  6. Sasterawan Negara dalam 50 tahun baru sorang..kenalah bagi sedikit kehormatan sementara dia masih hidup. Esok dh meninggal ..nak bakar semua buku Salina, Ranjau Sepanjang Jalan..buatlah....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja