Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 September 2013

Celaka Punya Dewa

Bhai/DeeDee sekalian...

Masuk nih ntah berapa juta kali dah gua menyumpah para Dewa dan Dewata Raya... Mana taknyer... Satu sen pon tak guna para Dewa dan Dewata Raya nih... Kalu tunggul kayu boleh gak digunakan buat tiang bangsal kambing... Ini Dewa dan Dewata Raya ... Langsung tak berguna...

Mengabihkan boreh ader la... Tak puas hati tak dapat duduk kayangan bernilai lebjh 1 bilion wang neraka... Terus pi buat satu lagi kayangan pada nilai lebih 1 bilion wang neraka jugak... Punya la teruk....

Nak kata ader keroja para Dewa dan Dewata Raya nih takder la gua tau... Setahu gua para Dewa dan Dewata Raya nih dari pagi sampailah malam dok makan minum makan minum dan hiburan... Waktu biler aaa mereka nih kerja...

Kerja takder dan takmo.. Tapi seluruh keturunan disediakan wang neraka... Tak kisah la level macam mana... Semua ader saraan bulanan .... Lepas tue pada Dewa dan Dewata Raya nih dok sibuk nak amik macam-macam projek...

Kalu dibuat takper la... Ini semua mau senang hidup jer... Semua mau untung...

Hahaha... Gua citer pasai Semenanjung Hijaz nih

Ader paham ka??

5 comments:

  1. lahanat-lahanat ni semua kira ada 'masyuk' sudaa ! ABU jangan lupa !

    ReplyDelete
  2. 11:116. Maka mengapa tidak ada dari umat-umat yang sebelum kamu orang-orang yang mempunyai keutamaan yang melarang daripada (mengerjakan) kerusakan di muka bumi, kecuali sebahagian kecil di antara orang-orang yang telah Kami selamatkan di antara mereka, dan orang-orang yang zalim hanya mementingkan kenikmatan yang mewah yang ada pada mereka, dan mereka adalah orang-orang yang berdosa.

    ReplyDelete
  3. Seltan semua have the divine right to do so. The Lord, yeah, Lord Reid said so...bukan Allah kata...Ha$$an Ally tentu kata deme tu Bayangan Tuhan, kita kena taat.

    Ni semua kan ker "Memperkasakan agenda Melayu", kan?

    hohoho

    ReplyDelete
  4. kerana para dewa2 ni percaya dgn terbinanya istana terbaru maka ke'saktian' mereka akan bertambah power. Kerana itulah lambang 'gagah berani' mereka. Merekalah para dewa yg memerangi para penceroboh2 yg cuba mengambil alih 'kesaktian' mereka. Cerita ini berlaku di salah sebuah negara yg berada di simpang 3 jalan menuju ke kota damsyik.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja